Український маркетплейс Prom /forbes.ua
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Більше знижок та акцій». У Prom новий СЕО – Микита Артемчук. Що він змінить у роботі маркетплейсу зі 120 млн товарів і послуг

4 хв читання

Щомісяця маркетплейс Prom отримує понад 2 млн замовлень із середнім чеком приблизно 1000 грн. Фото forbes.ua

Посаду СЕО Prom залишив Денис Горовий, який керував маркетплейсом з 2021-го. У листопаді його змінив 33-річний Микита Артемчук. Як він розвиватиме один із топових онлайн-майданчиків із трафіком 30 млн відвідувачів на місяць?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.

З листопада 2025-го маркетплейсом Prom керує новий СЕО. Ним став внутрішній кандидат компанії – ексдиректор з продукту Микита Артемчук, 33. Він очолив команду майже з 400 співробітників.

До цього компанією керував Денис Горовий – співзасновник Prom і продуктової IT-компанії EVO.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні