З листопада керівником одного з найбільших маркетплейсів України Prom став Микита Артемчук, який до цього обіймав посаду Chief Product Officer компанії. Про це повідомила пресслужба EVO 11 листопада.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Артемчук тривалий час працює у команді Prom, де відповідав за розвиток продукту та клієнтський досвід.
- Коментуючи своє призначення Артемчук заявив, що компанія продовжить створювати «комерцію майбутнього», забезпечуючи користувачам найкращі ціни, широкий асортимент, корисні фінансові рішення й безкоштовну доставку.
- Новий CEO в коментарі ain.ua сказав, що займатиметься розвитком клієнтського досвіду та фінансових сервісів на платформі: кредитів, оплати частинами, власної платіжної карти.
Контекст
Prom.ua був заснований у 2008 році як частина проєктів EVO і з 2016 року інтегрований у структуру холдингу. Пізніше EVO обʼєдналася з Rozetka, але Prom.ua залишився окремим брендом під контролем EVO, яка також розвиває Bigl, Shafa, Kabanchik, фінтех- і логістичні сервіси. До цього функції CEO Prom виконував Денис Горовий – співзасновник та CEO EVO.
Маркетплейс об’єднує понад 60 000 підприємців і пропонує українцям понад 100 млн товарів. Щомісяця Prom відвідують близько 10 млн користувачів, з яких 6 млн здійснюють покупки регулярно.
У 2023 році через Prom.ua реалізували продукції на 44 млрд грн, писав Forbes у рейтингу «30 найбільших продавців в уанеті».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.