Бренд Solmar за останні три роки створив власну мережу в торговельних центрах України, а також відкрив два магазини в Польщі та виношує плани виходу на ринок США. Причина успіху – не лише у закритих дверях магазинів світових брендів під час пандемії та повномасштабної війни. Як подружжю із Хмельницького вдалося побудувати бізнес із виторгом 300 млн грн.
Із засновниками бренду одягу Solmar – Ольгою та Сергієм Костецькими – не так просто домовитися про інтервʼю. Цьогоріч вони планують вийти на ринок США і проводять там багато часу. Америка стане другим іноземним ринком для українського бренду: в Польщі успішно працює два магазини, а в Україні – 17.
Почалося все з декретного хобі Ольги. Їй не сиділося вдома, тож вона часто ходила на місцевий ринок у Хмельницькому, купувала там одяг, який їй подобався, і перепродувала з націнкою на OLX. Якось чоловік порахував, що таким «бізнесом» дружина заробляє приблизно $2000 на місяць. Тоді Сергій вирішив закрити свій туристичний бізнес і долучився до справи дружини. Назву для нового бренду одягу склали з перших частин імен двох доньок – Соломії та Марії. Так у 2018-му з’явився бренд Solmar.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.