Бренд Solmar за останні три роки створив власну мережу в торговельних центрах України, а також відкрив два магазини в Польщі та виношує плани виходу на ринок США. Причина успіху – не лише у закритих дверях магазинів світових брендів під час пандемії та повномасштабної війни. Як подружжю із Хмельницького вдалося побудувати бізнес із виторгом 300 млн грн.
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
Із засновниками бренду одягу Solmar – Ольгою та Сергієм Костецькими – не так просто домовитися про інтервʼю. Цьогоріч вони планують вийти на ринок США і проводять там багато часу. Америка стане другим іноземним ринком для українського бренду: в Польщі успішно працює два магазини, а в Україні – 17.
Почалося все з декретного хобі Ольги. Їй не сиділося вдома, тож вона часто ходила на місцевий ринок у Хмельницькому, купувала там одяг, який їй подобався, і перепродувала з націнкою на OLX. Якось чоловік порахував, що таким «бізнесом» дружина заробляє приблизно $2000 на місяць. Тоді Сергій вирішив закрити свій туристичний бізнес і долучився до справи дружини. Назву для нового бренду одягу склали з перших частин імен двох доньок – Соломії та Марії. Так у 2018-му з’явився бренд Solmar.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.