Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Дах на мільйони. «Епіцентр», Novus та «Сільпо» експериментують із сонячними електростанціями на своїх магазинах. Скільки вони розраховують заробити?

2 хв читання

Novus /надано пресслужбою

Novus. Фото надано пресслужбою

Компанії Novus, «Епіцентр» і «Сільпо» встановили тисячі сонячних панелей. Цікавиться цим і найбільший ритейлер країни АТБ. Середній термін окупності сонячної електростанції – близько трьох років. Скільки ритейлери можуть на цьому зекономити?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Ми на піку роботи СЕС перекриваємо 95% свого літнього споживання», – ділиться результатами роботи сонячної електростанції директор департаменту розробки та контролю внутрішніх стандартів Novus Павло Будюков. 

Ритейлер інвестував у 200 кВт сонячних станцій близько 4,9 млн грн. Компанія хотіла перевірити, на яку потужність розрахована сонячна генерація. Під час тестового періоду Novus зʼясував, що цей проєкт – фінансово окупний (за допомогою кредитів ЄБРР – 2 роки), каже Будюков. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні