Категорія
Компанії
Дата

Дах на мільйони. «Епіцентр», Novus та «Сільпо» експериментують із сонячними електростанціями на своїх магазинах. Скільки вони розраховують заробити?

Novus /надано пресслужбою

Novus. Фото надано пресслужбою

Компанії Novus, «Епіцентр» і «Сільпо» встановили тисячі сонячних панелей. Цікавиться цим і найбільший ритейлер країни АТБ. Середній термін окупності сонячної електростанції – близько трьох років. Скільки ритейлери можуть на цьому зекономити?

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

«Ми на піку роботи СЕС перекриваємо 95% свого літнього споживання», – ділиться результатами роботи сонячної електростанції директор департаменту розробки та контролю внутрішніх стандартів Novus Павло Будюков. 

Ритейлер інвестував у 200 кВт сонячних станцій близько 4,9 млн грн. Компанія хотіла перевірити, на яку потужність розрахована сонячна генерація. Під час тестового періоду Novus зʼясував, що цей проєкт – фінансово окупний (за допомогою кредитів ЄБРР – 2 роки), каже Будюков. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні