Петро Пилипюк виростив із луцької компанії «Модерн‑Експо» найбільшого і найефективнішого в Європі виробника торговельного обладнання. Допомогли технологія ефективного виробництва Toyota, партнерство з «Новою Поштою» та енергія самого засновника. Як побудований бізнес «Модерн‑Експо»
Наприкінці серпня 2022 року Петро Пилипюк, 52, чекав на новину, яка могла б виправити всі негативні наслідки війни для його бізнесу. Луцька компанія «Модерн‑Експо», заснована Пилипюком і Богданом Лукасіком, дійшла до фіналу у $100‑мільйонному тендері на постачання й обслуговування поштоматів для одного з лідерів світової роздрібної торгівлі.
Пилипюк майже рік боровся за це замовлення: в Луцьку під майбутній проєкт уже побудували окремий корпус та розробили прототип поштомата, який мав кращі характеристики, ніж у конкурента із тендера. Щоб диверсифікувати воєнні ризики, компанія перенесла частину виробництва в польський Люблін і дозамовила обладнання. Не знадобилося.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.