Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
04:17 хвилин
Виторг чернівецького ритейлера «Тайстра Груп» під час війни зріс майже упʼятеро. У портфелі – понад 80 магазинів у п’яти областях. У чому секрет регіонального лідера
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Перші магазини «Тайстра» з’явилися в Чернівцях на початку 2000-х. У 2021-му мережу об’єднали в «Тайстра Груп», яка нині налічує понад 80 магазинів у Чернівецькій, Івано-Франківській, Хмельницькій, Вінницькій та Тернопільській областях.
Починали роботу під кількома брендами, зокрема «Рома», «Норма» та «Економ», які після ребрендингу стали єдиною мережею «Тайстра», – розповідає CEO групи компаній Катерина Боршан. У 2023-му в Чернівцях також відкрили гастрогалерею «ОнDe», яка поєднує магазин, винотеку та власну пекарню.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.