Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:27 хвилин
Kormotech провів внутрішнє репутаційне дослідження і виявив дисбаланс: лідерство в індустрії формує 25% репутації, тоді як соціальна відповідальність – лише 12%, попри більші інвестиції. Це змусило компанію переглянути підходи до комунікацій. Що ще показало дослідження і як Kormotech змінює стратегію?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.
Виробник кормів для домашніх тварин Kormotech презентував результати власної репутаційної моделі. Лідерство в індустрії виявилося головним драйвером сприйняття компанії (25%), а соціальна відповідальність – найслабшим (12%). Про це розповіла директорка з корпоративних комунікацій та КСВ Kormotech Аліна Смишляк-Борода під час PR-марафону 30 жовтня у Києві.
«Ми зрозуміли, що інвестували не в ті напрями, які найбільше впливають на репутацію», – каже вона. Після цього компанія вирішила змінити підхід до комунікаційної стратегії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.