Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Інвестували не в ті напрями». Kormotech виміряв власну репутацію і змінив стратегію комунікацій. Що показало дослідження?

5 хв читання

Kormotech репутація Ростислав Вовк /надано пресслужбою

У Kormotech почали вимірювати ефективність комунікацій наприкінці 2023 року. Результат отримали у 2025-му. Фото надано пресслужбою

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:27 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:27

Kormotech провів внутрішнє репутаційне дослідження і виявив дисбаланс: лідерство в індустрії формує 25% репутації, тоді як соціальна відповідальність – лише 12%, попри більші інвестиції. Це змусило компанію переглянути підходи до комунікацій. Що ще показало дослідження і як Kormotech змінює стратегію?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.

Виробник кормів для домашніх тварин Kormotech презентував результати власної репутаційної моделі. Лідерство в індустрії виявилося головним драйвером сприйняття компанії (25%), а соціальна відповідальність – найслабшим (12%). Про це розповіла директорка з корпоративних комунікацій та КСВ Kormotech Аліна Смишляк-Борода під час PR-марафону 30 жовтня у Києві. 

«Ми зрозуміли, що інвестували не в ті напрями, які найбільше впливають на репутацію», – каже вона. Після цього компанія вирішила змінити підхід до комунікаційної стратегії. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні