Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
04:48 хвилин
Месенджер Rakuten Viber отримав власний маркетплейс. З середини вересня користувачі можуть придбати товари у 29 категоріях. Усі – від малих та мікробізнесів. Чи вдасться новому гравцю не потонути в «червоному океані» e-commerce?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
На ринку маркетплейсів поповнення: японська корпорація Rakuten Viber вирішила поборотися за гаманець користувачів. «Понад 90% українців зі смартфонами контактують із бізнесами через Viber», – каже регіональний директор Rakuten Viber в Україні Ілля Бошняков.
Новий розділ 11 вересня замінив вкладку «Корисне» і дозволяє шукати компанії за назвою, категорією або рекомендаціями. Ще одна новинка – можливість ділитися геолокацією для пошуку найближчих магазинів і сервісів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.