Viber запустив маркетплейс /колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«На одного покупця – кілька майданчиків». Rakuten Viber запустив маркетплейс в Україні. Чи варто хвилюватися OLX і Prom?

3 хв читання

Viber запустив маркетплейс Фото колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:48 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:48

Месенджер Rakuten Viber отримав власний маркетплейс. З середини вересня користувачі можуть придбати товари у 29 категоріях. Усі – від малих та мікробізнесів. Чи вдасться новому гравцю не потонути в «червоному океані» e-commerce?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

На ринку маркетплейсів поповнення: японська корпорація Rakuten Viber вирішила поборотися за гаманець користувачів. «Понад 90% українців зі смартфонами контактують із бізнесами через Viber», – каже регіональний директор Rakuten Viber в Україні Ілля Бошняков. 

Новий розділ 11 вересня замінив вкладку «Корисне» і дозволяє шукати компанії за назвою, категорією або рекомендаціями. Ще одна новинка – можливість ділитися геолокацією для пошуку найближчих магазинів і сервісів. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні