Хто допомагає українцям годувати, доглядати, розважати й одягати мільйони домашніх улюбленців. Ринок зоотоварів наразі становить 35 млрд грн і є одним із найбільших, що стрімко зростають: четвертий рік поспіль приріст – 15–30%. Такі показники привернули увагу великих ритейлерів: співвласник «Сільпо» Володимир Костельман придбав частку в E-Zoo, а «Епіцентр» запустив зооритейлера Lapki. Але першість тримає сімейний бізнес із Харкова, який почав займатися цією справою 30 років тому через любов до кота Джина. Forbes Ukraine склав список найбільших зооритейлерів за виторгом за результатами 2023 року
У 2023 році український ринок товарів для тварин зріс на 27%, до 35,7 млрд грн, і зросте мінімум на 15% у поточному році, свідчать дані Suziria Group. Для порівняння, у довоєнному 2021-му обсяг ринку був 22,6 млрд грн.
Чому під час війни українці почали більше витрачати на домашніх тварин? «Українці ставляться до своїх тварин як до членів сім’ї і готові збільшувати витрати на їхнє утримання», – говорила голова наглядової ради та співвласниця Suziria Group Поліна Кошарна.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.