Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Консервований борщ на експорт. Закрутки Ніжинського консервного заводу купують у понад 20 країнах світу. Як вони потрапили до міжнародних мереж

3 хв читання

Володимир Крохмаль розповідає, що компанія для експортних ринків випустила консервовані салати. Вони полюбилися й українцям /Наталя Кравчук

Володимир Крохмаль розповідає, що компанія для експортних ринків випустила консервовані салати. Вони полюбилися й українцям Фото Наталя Кравчук

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:16 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:16

Консервація під брендом «Ніжин» продається у торговельних мережах Німеччини, Литви, Естонії, Чехії та ще 20 країн. Як продукція Ніжинського консервного заводу, що входить до Fozzy Group, потрапляє на полиці найбільших ритейлерів?

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

У 2022 році маркетинг‐директорка Ніжинського консервного заводу (НКЗ) Анастасія Ярошовець у литовському супермаркеті побачила консервований борщ. Більше за сам продукт топменеджерку вразило, що його виробник – європейська компанія. Це стало поштовхом до того, щоб в асортименті НКЗ також з’явився консервований борщ. Він непогано продається у країнах Балтії.

І не лише борщ – половина продукції торговельної марки «Ніжин» іде на експорт. За 2023 рік завод експортував консервів цієї марки більш як на $2 млн. За перше півріччя 2024‐го – на $1,6 млн. На цю марку припадає половина українського експорту овочевих консервів, за даними Торгово‐промислової палати України.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні