Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:16 хвилин
Консервація під брендом «Ніжин» продається у торговельних мережах Німеччини, Литви, Естонії, Чехії та ще 20 країн. Як продукція Ніжинського консервного заводу, що входить до Fozzy Group, потрапляє на полиці найбільших ритейлерів?
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
У 2022 році маркетинг‐директорка Ніжинського консервного заводу (НКЗ) Анастасія Ярошовець у литовському супермаркеті побачила консервований борщ. Більше за сам продукт топменеджерку вразило, що його виробник – європейська компанія. Це стало поштовхом до того, щоб в асортименті НКЗ також з’явився консервований борщ. Він непогано продається у країнах Балтії.
І не лише борщ – половина продукції торговельної марки «Ніжин» іде на експорт. За 2023 рік завод експортував консервів цієї марки більш як на $2 млн. За перше півріччя 2024‐го – на $1,6 млн. На цю марку припадає половина українського експорту овочевих консервів, за даними Торгово‐промислової палати України.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.