Watsons – найбільша в світі мережа магазинів краси і здоровʼя. Ще 10 років тому її українська «дочка» була безперечним і, здавалося, недосяжним лідером. Тепер можна констатувати: в Україні Watsons у рази менша від локальних гравців і за кількістю магазинів, і за виторгом. Чому світовий гігант не зміг виграти боротьбу у локальних EVA та Prostor?
Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.
На початку березня 2011 року в Україну приїхав керівний директор найбільшої у світі мережі роздрібної торгівлі товарами для краси A.S. Watson Group Домінік Лай. Топменеджер прибув, щоб перерізати червону стрічку під першою блакитною вивіскою Watsons в Україні. «Це більше, ніж просто зміна назви. Це сигнал до початку нового еволюційного етапу щодо купівельного досвіду українців у форматі товарів для краси та здоров’я», – заявив тоді Лай. Церемонія стала офіційним стартом ребрендингу мережі ДЦ, яку придбала A.S. Watson Group.
Лай також анонсував 300 млн грн інвестицій у розвиток української мережі. Компанія збиралась удвічі збільшити кількість магазинів Watsons за п’ять років – до 500.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.