Watsons був безперечним і, здавалося, недосяжним лідером. За 12 років можна констатувати: в Україні Watsons програє локальним гравцям. /Shutterstock
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Помилка нерезидента. Українська «дочка» найбільшої у світі мережі магазинів краси Watsons була безперечним лідером ринку, але тепер у рази менша за локальних EVA та Prostor. Що пішло не так?

11 хв читання

Watsons був безперечним і, здавалося, недосяжним лідером. За 12 років можна констатувати: в Україні Watsons програє локальним гравцям. Фото Shutterstock

Watsons – найбільша в світі мережа магазинів краси і здоровʼя. Ще 10 років тому її українська «дочка» була безперечним і, здавалося, недосяжним лідером. Тепер можна констатувати: в Україні Watsons у рази менша від локальних гравців і за кількістю магазинів, і за виторгом. Чому світовий гігант не зміг виграти боротьбу у локальних EVA та Prostor?

На початку березня 2011 року в Україну приїхав керівний директор найбільшої у світі мережі роздрібної торгівлі товарами для краси A.S. Watson Group Домінік Лай. Топменеджер прибув, щоб перерізати червону стрічку під першою блакитною вивіскою Watsons в Україні. «Це більше, ніж просто зміна назви. Це сигнал до початку нового еволюційного етапу щодо купівельного досвіду українців у форматі товарів для краси та здоров’я», – заявив тоді Лай. Церемонія стала офіційним стартом ребрендингу мережі ДЦ, яку придбала A.S. Watson Group.

Лай також анонсував 300 млн грн інвестицій у розвиток української мережі. Компанія збиралась удвічі збільшити кількість магазинів Watsons за п’ять років – до 500.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд