Українці продовжують економити, але не на продуктах харчування і ліках /Карасьова Олександра за допомогою Midjourney
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Продукти і комуналка перевищують 50% бюджету. Як змінилися споживчі звички українців у 2023 році. Дев'ять висновків і чотири графіки з великого дослідження Deloitte

6 хв читання

Українці продовжують економити, але не на продуктах харчування і ліках Фото Карасьова Олександра за допомогою Midjourney

Залежно від категорії товарів у 2023 році на купівлі повсякденних товарів економив майже кожен другий споживач. Більшість бюджету йде на покриття основних витрат, таких як продукти харчування, орендна плата та комунальні платежі. Forbes вибрав головне з дослідження.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

«Українці продовжують економити, обдумано підходити до витрат і регулярно донатити», – каже керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції Deloitte в Україні Олександр Ямпольський. 

Частота купівлі продуктів харчування вже відновилась до довоєнного рівня. Покупки електроніки і одягу зросли на 25% і 14% відповідно, порівнюючи з 2022 роком, додає він.

Основні висновки дослідження Deloitte:

  • 65% споживачів економлять на категорії «Дозвілля та розваги поза домом»;
  • 47% купують їжу як стратегічний запас;
  • 43% купують ліки про запас;
  • на 32% зросли витрати у категорії «Перегляд ТБ і стримінгових каналів»;
  • 92% донатять на допомогу ЗСУ або постраждалим внаслідок воєнних дій.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд