Українці продовжують економити, але не на продуктах харчування і ліках /Карасьова Олександра за допомогою Midjourney
Категорія
Компанії
Дата

Продукти і комуналка перевищують 50% бюджету. Як змінилися споживчі звички українців у 2023 році. Дев'ять висновків і чотири графіки з великого дослідження Deloitte

Українці продовжують економити, але не на продуктах харчування і ліках Фото Карасьова Олександра за допомогою Midjourney

Залежно від категорії товарів у 2023 році на купівлі повсякденних товарів економив майже кожен другий споживач. Більшість бюджету йде на покриття основних витрат, таких як продукти харчування, орендна плата та комунальні платежі. Forbes вибрав головне з дослідження.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

«Українці продовжують економити, обдумано підходити до витрат і регулярно донатити», – каже керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції Deloitte в Україні Олександр Ямпольський. 

Частота купівлі продуктів харчування вже відновилась до довоєнного рівня. Покупки електроніки і одягу зросли на 25% і 14% відповідно, порівнюючи з 2022 роком, додає він.

Основні висновки дослідження Deloitte:

  • 65% споживачів економлять на категорії «Дозвілля та розваги поза домом»;
  • 47% купують їжу як стратегічний запас;
  • 43% купують ліки про запас;
  • на 32% зросли витрати у категорії «Перегляд ТБ і стримінгових каналів»;
  • 92% донатять на допомогу ЗСУ або постраждалим внаслідок воєнних дій.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні