Залежно від категорії товарів у 2023 році на купівлі повсякденних товарів економив майже кожен другий споживач. Більшість бюджету йде на покриття основних витрат, таких як продукти харчування, орендна плата та комунальні платежі. Forbes вибрав головне з дослідження.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
«Українці продовжують економити, обдумано підходити до витрат і регулярно донатити», – каже керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції Deloitte в Україні Олександр Ямпольський.
Частота купівлі продуктів харчування вже відновилась до довоєнного рівня. Покупки електроніки і одягу зросли на 25% і 14% відповідно, порівнюючи з 2022 роком, додає він.
Основні висновки дослідження Deloitte:
- 65% споживачів економлять на категорії «Дозвілля та розваги поза домом»;
- 47% купують їжу як стратегічний запас;
- 43% купують ліки про запас;
- на 32% зросли витрати у категорії «Перегляд ТБ і стримінгових каналів»;
- 92% донатять на допомогу ЗСУ або постраждалим внаслідок воєнних дій.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.