Залежно від категорії товарів у 2023 році на купівлі повсякденних товарів економив майже кожен другий споживач. Більшість бюджету йде на покриття основних витрат, таких як продукти харчування, орендна плата та комунальні платежі. Forbes вибрав головне з дослідження.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Українці продовжують економити, обдумано підходити до витрат і регулярно донатити», – каже керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції Deloitte в Україні Олександр Ямпольський.
Частота купівлі продуктів харчування вже відновилась до довоєнного рівня. Покупки електроніки і одягу зросли на 25% і 14% відповідно, порівнюючи з 2022 роком, додає він.
Основні висновки дослідження Deloitte:
- 65% споживачів економлять на категорії «Дозвілля та розваги поза домом»;
- 47% купують їжу як стратегічний запас;
- 43% купують ліки про запас;
- на 32% зросли витрати у категорії «Перегляд ТБ і стримінгових каналів»;
- 92% донатять на допомогу ЗСУ або постраждалим внаслідок воєнних дій.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.