Група компаній «Нова пошта» відмовилась від назви, яку використовувала з 2001 року. За цей час вона розрослася до шести підрозділів. Крім поштових операторів у 12 країнах до групи входять власні авіа та ІТ-компанії, фінтех-стартап та торговий майданчик для купівлі товарів з-за кордону. Які переваги отримала НП та що далі?
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Група компаній «Нова пошта» відмовляється від слова «пошта» у своїй назві та змінює її на Nova, повідомила 9 січня пресслужба компанії. Новина наробила галасу. Терміново довелось готувати уточнення: назву та бренд на червоно-білих відділеннях «Нової пошти» по всій країні — не чіпатимуть, зміна торкнеться тільки назви групи, до якої входить найбільший логістичний оператор країни.
«Ми вже набагато більше, аніж пошта», – пояснили рішення в компанії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.