Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
07:35 хвилин
У 2025 році лідери «Великого будівництва» «Автострада», Onur, RDS та «Автомагістраль-Південь» скоротили виторги через зниження фінансування. Як найбільші дорожні компанії долають виклик браку фінансування від держави та які очікування покладають на новий рік?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
На 2026 рік у держбюджеті передбачено 12,8 млрд грн для Агенції відновлення на утримання та ремонт автомобільних доріг загального користування. Для нормального функціонування дорожньої галузі потрібно у п’ять-шість разів більше, зазначав віцепрем’єр-міністр із відновлення – міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба.
«Для галузі це означає продовження режиму обмеженого інвестування: компанії змушені балансувати між збереженням виробничих потужностей і невизначеністю з розрахунками», – каже співзасновник групи RDS Юрій Шумахер.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.