Максим Тімченко, генеральний директор ДТЕК. /Олександр Чекменьов
Категорія
Компанії
Дата

Україна йде в ЄС. Ваші дії? Пояснюють ДТЕК, Астарта, ОККО, ICU, Must Have, Mastercard

2 хв читання

Максим Тімченко, генеральний директор ДТЕК. Фото Олександр Чекменьов

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Максим Тімченко

Генеральний директор ДТЕК

Шлях України до ЄС має три важливі складові. Перша – експорт української електроенергії у Європу потрібно нарощувати – це валютна виручка для України. Також маємо підтримати ЄС на шляху до енергетичної незалежності. Друга – залучення інвестицій у побудову нової енергосистеми України, яка буде виробляти чисту енергію. Наша країна має вітрові та сонячні ресурси, запаси газу, інфраструктуру для їх зберігання та потенціал щодо виробництва зеленого водню. Третя – об’єднання наших енергосистем. Ми повинні починати працювати над об’єднанням і енергетичних ринків України та ЄС.

Анна Бец

Засновниця бренда жіночого одягу Must Have

Плануємо відкриття магазинів у Європі, але говорити про конкретну країну та місто зарано. Наразі збираємо необхідну юридичну та фінансову інформацію. Через інтернет-магазин вже здійснюються продажі по всьому світу, тож маємо зворотній зв’язок і впевнені, що наш продукт знайде відгук серед європейців. Але кожен новий ринок потребує стратегію розвитку.

Віктор Іванчик

Засновник та генеральний директор «Астарта-Київ»

«Астарта» йде разом з Україною і бажано у перших рядах. З огляду на популярність та позитивне сприйняття європейцями нашої держави, українські компанії зобов’язані скористатися цією можливістю і створити «блакитний океан» продукції під українським брендом. Україна демонструє надзвичайну стійкість і фокусується на ній, відстоюючи право на життя, культуру, історію та інші базові цінності. І цей приклад теж буде дуже й дуже корисним Європі для наслідування.

Інга Андреєва

Генеральна директорка Mastercard в Україні та Молдові

За рівнем розвитку платіжних технологій Україна давно в європейському тренді. А за деякими показниками навіть випереджає країни Європи. Так, Україна входить до десятки світових країн – лідерів за кількістю NFC-оплат смартфонами й гаджетами з картками Mastercard. Активно розвиваються цифрові сервіси, картку можна відкрити навіть без відвідування банку, а оплатити пальне – не виходячи з авто. Продовжимо системно розвивати cashless в Україні, а євроінтеграція відкриє більше простору для нових фінтех-рішень.

Костянтин Стеценко

Засновник групи ICU

Розробляємо процедури разом із регуляторами та будуємо технічну платформу, щоб іноземці – фізичні особи могли купувати українські ОВДП так просто та швидко, як це зараз працює для українців. Торги з іноземцями плануємо запустити цього року. Разом з реформами для вступу до ЄС, сподіваємося, буде й продовження реформування українського фондового ринку.

Василь Даниляк

Перший віцепрезидент ОККО

Для галузі ритейлу статус країни – кандидата на вступ до ЄС майже нічого не змінює. У нас уже достатньо розвинуті автозаправні комплекси, сучасні, всі нормативи виконані. У майбутньому фактор ЄС вплине на нафто- і газопереробку, йдеться про мінімізацію викидів тощо. Після обстрілів та, як наслідок, руйнувань на нафтобазах, нафтопереробних заводах, скоріш за все, буде підвищено нормативи з пожежної безпеки, особливо під час будівництва таких об’єктів. Стандарти пожежної безпеки в Європі на порядок вищі, хоча і в нас вони вже непрості.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд