Читайте головне з розмови редактора-засновника Forbes Ukraine Володимира Федоріна та співзасновниці б’юті-мережі G.Bar Лєри Бородіної про школу криз, експансію та жіноче підприємництво
Лєра Бородіна, співзасновниця мережі салонів краси G.Bar, не вірила, що Росія розпочне повномасштабну війну. Разом із Сабіною Мусіною у 2015 році вони заснували майбутній світовий б’юті-бізнес G.Bar. На початку 2022-го мережа франшиз налічувала вже 53 салони в девʼяти країнах. Пʼять були в Росії, ще два – у Білорусі.
За довоєнний рік бізнес Бородіної та Мусіної згенерував $4,2 млн виручки (оборот усієї франчайзингової мережі G.Bar – $8,8 млн). За лютий–березень партнерки втратили майже 60% бізнесу – українські салони призупинили роботу, а з ринком Росії та Білорусі розпрощалися назавжди. Але через чотири місяці G.Bar упевнено стоїть на ногах. Російських франчайзі компенсували нові європейські партнери. Які підсумки експансії б’юті-сервісу G.Bar у 2022 році?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.