До того як почати справу, що привела її в цей список, Бородіна працювала в індустрії гумору. Вона була маркетинговим директором в українському Comedy Club. Після того як проєкт закрився, заснувала 2013 року сервіс оренди суконь Oh My Look! А пізніше разом із партнером – мережу б’юті-просторів G. Bar: по суті, салонів краси, фішка яких – експрес-послуги за експертякості. Нині в мережі 34 заклади в 10 країнах. У менеджменті Бородіна віддає перевагу авторитарному стилю. Каже, що їй важливо нагадувати команді про ціль та напрям, у якому всі вони рухаються. Трохи про цю атмосферу розповідає корпоративний сайт G. Bar. Join our fuckinghardworking girls paradise («Приєднуйтесь до нашого дівочого раю чортової жорсткої роботи») – таким гаслом компанія закликає партнерів – потенційних франчайзі до співпраці. І охочі є. Абсолютна більшість б’юті-барів G. Bar працюють по франчайзингу. Від потенційних бізнеспартнерів Бородіна не вимагає мати власну практику у бізнесі. «Ще рік тому великий досвід у підприємництві мав для мене значення, але світ змінюється,– розмірковує вона.– Я часто бачу, що ті, в кого він менший, бачать розв’язання проблеми ясніше».
Інформація про Лєра Бородіна
Cпівзасновниця б’юті-простору G. Bar, концепт-стору SO DODO та засновниця сервісу оренди суконь Oh My Look!

Профайл
Досьє
34 роки
Поруч в рейтингу «33 жінки»