Як Агентство відновлення планує залучити бізнес у модернізацію водоканалів та тепломереж, скільки держава могла втратити на будівництві водогону до Кривого Рогу через можливе завищення цін «Автомагістраль-Південь» та скільки Україна витрачає на дороги? Інтерв’ю з головою Агентства відновлення Сергієм Сухомлином
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Будівництво першого за часів незалежності водогону – до Кривого Рогу – закінчилося скандалом. Підрядника «Автомагістраль-Південь», що був лідером «Великого будівництва», звинувачують у завищенні цін на будівельні матеріали.
Після низки обшуків правоохоронців власник компанії «Автомагістраль-Південь» Олександр Бойко та генеральний директор Микола Тимофеєв покинули Україну. Мета – займатися просуванням на нових ринках та налагоджувати співпрацю з новими партнерами, стверджують у пресслужбі компанії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.