Як Агентство відновлення планує залучити бізнес у модернізацію водоканалів та тепломереж, скільки держава могла втратити на будівництві водогону до Кривого Рогу через можливе завищення цін «Автомагістраль-Південь» та скільки Україна витрачає на дороги? Інтерв’ю з головою Агентства відновлення Сергієм Сухомлином
Бізнес-конференція Forbes Agro: відкрийте для себе нові агроінновації та інвестиційні можливості — купуйте квиток прямо зараз!
До 25.08 діє спеціальна ціна.
Будівництво першого за часів незалежності водогону – до Кривого Рогу – закінчилося скандалом. Підрядника «Автомагістраль-Південь», що був лідером «Великого будівництва», звинувачують у завищенні цін на будівельні матеріали.
Після низки обшуків правоохоронців власник компанії «Автомагістраль-Південь» Олександр Бойко та генеральний директор Микола Тимофеєв покинули Україну. Мета – займатися просуванням на нових ринках та налагоджувати співпрацю з новими партнерами, стверджують у пресслужбі компанії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.