У середині січня у Вінниці мережа OnePrice відкрила перший продовольчий магазин у форматі «жорсткий дискаунтер» OnePrice Club. У планах ритейлера – запустити ще 20 таких магазинів до кінця року. До цього формат hard discounter для себе відкрили Novus із проєктом «Хапайка» і «Таврія В» з мережею «Пюре». Чому ритейлери заходять у низький ціновий сегмент?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
OnePrice – один із найбільших гравців формату one dollar store. «Головна мета – прагнути до «першої ціни» на ринку, тобто найнижчої», – описує формат магазинів hard discounter співвласник OnePrice Леван Паікідзе.
Перший жорсткий продовольчий дискаунтер OnePrice Club має близько 2500 SKU на площі 1200 кв. м. Ціни у магазині в середньому на 15–20% нижчі за середньоринкові, стверджує Паікідзе. Тримають завдяки жорсткому контролю витрат, мінімальній торговій націнці і низькій орендній платі, додає він.
Контроль витрат у таких магазинах відбувається за рахунок економії на маркетингу і невеликій кількості персоналу. Товар розкладають на піддонах і палетах, без викладки на полицях. Навігація, як правило, також відсутня.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.