У середині січня у Вінниці мережа OnePrice відкрила перший продовольчий магазин у форматі «жорсткий дискаунтер» OnePrice Club. У планах ритейлера – запустити ще 20 таких магазинів до кінця року. До цього формат hard discounter для себе відкрили Novus із проєктом «Хапайка» і «Таврія В» з мережею «Пюре». Чому ритейлери заходять у низький ціновий сегмент?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
OnePrice – один із найбільших гравців формату one dollar store. «Головна мета – прагнути до «першої ціни» на ринку, тобто найнижчої», – описує формат магазинів hard discounter співвласник OnePrice Леван Паікідзе.
Перший жорсткий продовольчий дискаунтер OnePrice Club має близько 2500 SKU на площі 1200 кв. м. Ціни у магазині в середньому на 15–20% нижчі за середньоринкові, стверджує Паікідзе. Тримають завдяки жорсткому контролю витрат, мінімальній торговій націнці і низькій орендній платі, додає він.
Контроль витрат у таких магазинах відбувається за рахунок економії на маркетингу і невеликій кількості персоналу. Товар розкладають на піддонах і палетах, без викладки на полицях. Навігація, як правило, також відсутня.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.