Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

АТБ на мінімалках. Великі мережі Novus і OnePrice створили своїх «молодших братів» – дуже жорсткі продуктові дискаунтери. Чи це означає менший заробіток?

3 хв читання

Жорсткі дискаунтери «Хапайка», OnePrice, «Пюре». /колаж Анастасія Левицька

Жорсткі дискаунтери «Хапайка», OnePrice, «Пюре». Фото колаж Анастасія Левицька

У середині січня у Вінниці мережа OnePrice відкрила перший продовольчий магазин у форматі «жорсткий дискаунтер» OnePrice Club. У планах ритейлера – запустити ще 20 таких магазинів до кінця року. До цього формат hard discounter для себе відкрили Novus із проєктом «Хапайка» і «Таврія В» з мережею «Пюре». Чому ритейлери заходять у низький ціновий сегмент?

OnePrice – один із найбільших гравців формату one dollar store. «Головна мета – прагнути до «першої ціни» на ринку, тобто найнижчої», – описує формат магазинів hard discounter співвласник OnePrice Леван Паікідзе. 

Перший жорсткий продовольчий дискаунтер OnePrice Club має близько 2500 SKU на площі 1200 кв. м. Ціни у магазині в середньому на 15–20% нижчі за середньоринкові, стверджує Паікідзе. Тримають завдяки жорсткому контролю витрат, мінімальній торговій націнці і низькій орендній платі, додає він. 

Контроль витрат у таких магазинах відбувається за рахунок економії на маркетингу і невеликій кількості персоналу. Товар розкладають на піддонах і палетах, без викладки на полицях. Навігація, як правило, також відсутня.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні