Співзасновник Glovo Саша Мішо та CEO українського офісу Марина Павлюк /колаж Анастасія Левицька
Категорія
Інновації
Дата

53 000 курʼєрів, €85 млн інвестицій в Україну та потенційний ринок на €2 млрд. Що відбувається із сервісом доставки Glovo після п’яти років роботи в Україні (спойлер: справи йдуть непогано)

Співзасновник Glovo Саша Мішо та CEO українського офісу Марина Павлюк Фото колаж Анастасія Левицька

Майже 40% роботи сервісу доставки їжі Glovo в Україні випало на повномасштабну війну, каже CEO українського офісу Марина Павлюк. Попри це, станом на осінь 2023-го стартапу швидкої доставки вже вдалося перевищити довоєнні темпи. Чим він живе зараз

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

«З моменту виходу на ринок у жовтні 2018 року компанія Glovo інвестувала €85 млн в Україну», – каже співзасновник компанії Саша Мішо під час пресбранчу зі ЗМІ у Києві у жовтні 2023-го. 

З нагоди п’ятиріччя в Україні топменеджмент поділився результатами роботи компанії. Forbes вибрав головне з розмови з Мішо та CEO Glovo в Україні Мариною Павлюк. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні