Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
06:35 хвилин
ESM.One змінив назву на Awerti – український стартап з аналітики стрімінгів планує масштабування за межі кіберспорту. Компанія, чий продукт використовують Navi, Ubisoft, Tencent і Amazon Alexa, вже обробляє дані з Twitch, YouTube та інших стрімінгових платформ. Awerti прагне перетворити свою експертизу в кіберспорті на повноцінну рекламну аналітику стрімів і залучити $5 млн інвестицій для масштабування. Що її очікує на цьому ринку?
Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.