Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Глядачі перетікають у стрімінг». Сервіс аналітики трансляцій ESM.One робить ребрендинг і виходить за межі кіберспорту. Які шанси захопити ринок

3 хв читання

найпопулярніші платформи для трансляцій, аналітика стрімів /надано пресслужбою

Сервіс аналітики трансляцій ESM.One робить ребрендинг і виходить за межі кіберспорту Фото надано пресслужбою

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:35 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:35

ESM.One змінив назву на Awerti – український стартап з аналітики стрімінгів планує масштабування за межі кіберспорту. Компанія, чий продукт використовують Navi, Ubisoft, Tencent і Amazon Alexa, вже обробляє дані з Twitch, YouTube та інших стрімінгових платформ. Awerti прагне перетворити свою експертизу в кіберспорті на повноцінну рекламну аналітику стрімів і залучити $5 млн інвестицій для масштабування. Що її очікує на цьому ринку?

Форум Підприємців 2025 у Києві. 26–27 червня – два дні практичного контенту, стратегій і нетворкінгу для бізнесу, що зростає. Долучайтеся за посиланням.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні