Ґарретт Лорд був на другому курсі маловідомого Мічиганського технологічного університету, коли він із двома одногрупниками проїхав через всю країну на орендованому Ford Focus, щоб продати різним навчальним закладам свою ідею – LinkedIn для студентів.
«Ми зрозуміли, що ринок праці – аж ніяк не справедливе місце для всіх учасників, – каже 31-річний Лорд. – До того ж, якщо відверто, це до сліз нудно – ходити від ярмарку професій до ярмарку професій в надії впасти в око випадковому рекрутеру. Ми хотіли вирішити цю проблему, створивши платформу, яка сподобається студентам, якою вони з радістю користуватимуться і яка допоможе всім студентам отримати такий самий рівень можливостей, як наче б вони вчилися в одному з університетів Ліги плюща».
У 2014 році Лорд і його друзі, які стали співзасновниками, 28-річні Бен Крістенсен і Скотт Рінґвельські, запустили Handshake – мережу, яка допомагає мільйонам студентів різного походження отримати роботу і розпочати свою карʼєру без будь-яких звʼязків чи досвіду. За три роки по тому вони потрапили у список Forbes «30 до 30 у споживчих технологіях».
Нещодавно стартап, який розташований у Сан-Франциско, оголосив про те, що він зібрав $80 млн в інвестуванні Серії Е від різних інвесторів, серед яких Lightspeed Venture Partners і Spark Capital. Завдяки загальній сумі інвестицій на $235,5 млн Лордів Handshake оцінюють у понад $1,5 млрд.
Кількість користувачів Handshake нараховує понад 18 млн студентів і нещодавніх випускників. Після реєстрації у безкоштовному застосунку вони можуть створювати профілі і отримувати персоналізовані рекомендації вакансій, а також запрошення на віртуальні заходи з приводу карʼєри. Крім того, вони можуть звʼязатися із випускниками їхніх навчальних закладів і працівниками потенційних роботодавців, як у LinkedIn.
Понад 550 000 роботодавців, серед яких Amazon, Tesla і Bank of America, та 1200 університетів використовують цю платформу. Роботодавці можуть безкоштовно розміщувати список вакансій і наймати кандидатів початкового рівня серед значно більш розмаїтого осередку талантів, ніж той, який вони можуть знайти у студентських містечках, пояснює Лорд.
Для доступу до преміум-послуг, як-от сторінки бренда і аналітики, роботодавці можуть заплатити щорічний внесок. Він стартує від $10 000, але може різнитись залежно від кількості найнятих спеціалістів початкового рівня за рік, кількості представників компанії на платформі і від того, наскільки складні або специфічні у них запити до кандидатів.
Університети для користування Handshake сплачують єдиний внесок, який може становити від $1000 до понад $20 000 залежно від загальної кількості студентів, які у них навчаються. Через платформу вони можуть організовувати віртуальні і «живі» ярмарки професій, а ще слідкувати за успіхами студентів і повідомляти про рівень прийняття їхніх студентів на роботу.
Попри вплив пандемії на ринок праці, минулого року Handshake вдалося влаштувати приблизно 98 млн віртуальних контактів між студентами і роботодавцями, зазначає Лорд. Він очікує, що стартап, який щороку більш ніж удвічі збільшував свій виторг за останні три роки, отримає $100 млн виторгу до 2022 року – важлива віха на шляху Handshake до того, щоб стати конкурентом LinkedIn.
«LinkedIn – це справді чудовий інструмент для тих, хто вже має досвід і шукає собі нове місце роботи, – пояснює Лорд. – Та ми щодня прокидаємося для того, щоб вирішувати унікальні проблеми тих людей, які тільки починають свій карʼєрний шлях».
Лорд каже, що з новими інвестиціями він сподівається створити нові опції у Handshake, які допоможуть студентам і нещодавнім випускникам розвивати навички, що дадуть їм змогу перевести свою карʼєру на новий рівень. Минулого року LinkedIn оголосив про власну глобальну ініціативу розвитку навичок, яка пропонує працівникам доступ до безкоштовних освітніх ресурсів.
Лорд також хоче розширити міжнародну присутність Handshake (наразі вони працюють лише в США і Великій Британії) і базу користувачів. Він бачить майбутнє, в якому платформа допомагає кандидатам знайти своє перше стажування і перше повноцінне робоче місце, а також друге, третє і четверте.
Наташа Стоу, директорка з наймання студентів в Ernst & Young на американських континентах, каже, що платформа диверсифікувала таланти компанії. Вона зазначає, що із Handshake Ernst & Young може наймати таланти з усієї країни, а не лише з обраної групи університетів.
«Для покоління Z важливіше те, чого хочуть вони. У світі застосунків і технологій вони як риби у воді, – пояснює вона. – Ти починаєш зʼєднувати деякі точки і питаєш себе: «Ми повинні залучати до співпраці студентів так, як робили це 30 років тому?» Ні. Ми можемо почати використовувати технології і платформи, як Handshake, щоб відкривати нові ресурси і диверсифікувати таланти».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.