Скоротили час на онлайн-замовлення у 15 разів і наростили конверсію удвічі – такого ефекту досяг ритейлер Varus за три тижні тестування ШІ-сервісу Neomi. Він підбирає інгредієнти до страв автоматично з урахуванням побажань клієнта. Для ритейлера це частина нової e-commerce-стратегії, мета якої – зрівняти кількість онлайн- і офлайн- покупок клієнтів. Чи вдається це?
Купуйте передплату з економією 25% на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою, за ціною 1799 грн замість 2400 грн.
Технологія стартапу Neomi згенерувала для Varus понад 340 онлайн-замовлень за три тижні пілоту, повідомив Forbes Ukraine директор з електронної комерції мережі Олег Спірін. Varus – мережа зі 113 супермаркетів Руслана Шостака. Виторг компанії у 2024-му виріс на 14,3%, до 20 млрд грн.
Рішення від Neomi формує список покупок за побажаннями щодо типу страв або дієтичних уподобань. «Воно скоротило середню сесію покупки з 30 до 1,5-2 хвилин, а конверсія з рецептів у замовлення удвічі вища, ніж у класичному варіанті», – каже Спірін.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.