Скоротили час на онлайн-замовлення у 15 разів і наростили конверсію удвічі – такого ефекту досяг ритейлер Varus за три тижні тестування ШІ-сервісу Neomi. Він підбирає інгредієнти до страв автоматично з урахуванням побажань клієнта. Для ритейлера це частина нової e-commerce-стратегії, мета якої – зрівняти кількість онлайн- і офлайн- покупок клієнтів. Чи вдається це?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Технологія стартапу Neomi згенерувала для Varus понад 340 онлайн-замовлень за три тижні пілоту, повідомив Forbes Ukraine директор з електронної комерції мережі Олег Спірін. Varus – мережа зі 113 супермаркетів Руслана Шостака. Виторг компанії у 2024-му виріс на 14,3%, до 20 млрд грн.
Рішення від Neomi формує список покупок за побажаннями щодо типу страв або дієтичних уподобань. «Воно скоротило середню сесію покупки з 30 до 1,5-2 хвилин, а конверсія з рецептів у замовлення удвічі вища, ніж у класичному варіанті», – каже Спірін.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.