Влад Воскресенський, засновник Revenue Grid. Фото Revenue Grid
Категорія
Інновації
Дата

Українська компанія Revenue Grid залучила $20 млн інвестицій. Її оцінка досягла $70 млн

2 хв читання

Влад Воскресенський, засновник Revenue Grid. Фото Revenue Grid

Українська продуктова компанія Revenue Grid (до 2020 року називалась InvisibleCRM) залучила $20 млн інвестицій у ході раунду A від американського фонду W3 Capital, українського ICU Ventures і попередніх інвесторів. За даними Forbes, оцінка компанії виросла до $70 млн. 

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Чим займається Revenue Grid

Revenue Grid у 2005 році заснували Влад Воскресенський, 43, Констянтин Ваганов, 47, Анатолій Гавердовський, 51 і Антон Зубенко, 42. Компанія розробляє сервіс, який рекомендує дії для поліпшення продажів і збільшення виторгу в онлайні. За даними консалтингової компанії Gartner, модель RevOps (операції з виторгом) до 2025 року впровадять у свою діяльність 75% швидкозростаючих компаній. 

Місячна підписка на платформу Revenue Grid коштує $99 за одного користувача. Платформу використовує понад 800 000 співробітників відділів продажу із 20 000 компаній. Близько 1200 клієнтів компанія залучила напряму, серед них Hilton, Western Union, Moodyʼs, Trip Advisor, Red Cross та ін. Решта клієнтів користується через партнерські підписки, інтегровані в сервіси 10 партнерів: SAP, Oracle, Salesforce, Microsoft тощо.

Компанія планує розширити команду зі 170 до 250 працівників. Зараз ядро зі 145 фахівців – в Україні, тут ведеться уся розробка продукту. Близько 25 співробітників працює в американському офісі. За маркетинг і продажі відповідають обидва підрозділи: в Європу продають з Києва, США й Канаду – з Атланти, штат Джорджія. 

Як влаштовані інвестиції

Раунд очолив американський фонд W3 Capital за участі ICU Ventures і попередніх інвесторів. Минулого разу Revenue Grid залучав інвестиції аж 2006 року – $1,5 млн від російського фонду ABRT та естонського Martinson Trigon Venture Partners. Надалі засновники Revenue Grid викупили частку естонців, а от засновники ABRT Ратмір Тімашев й Андрій Баронов продовжили співпрацю із компанію. «В новому раунді вони доінвестували так, щоб не розмивати свою частку», – говорить кофаундер Влад Воскресенський. Він не розповідає, як зараз влаштована структура власності, але запевняє, що мажоритарними власниками залишаються чотири кофаундери.

ICU Ventures долучився до угоди за ініціативи американського інвестора. «W3 Capital розуміли, що ми більше українська компанія, а не американська. Тому хотіли, щоб в угоду увійшов хтось із місцевих», – розповідає Воскресенський. Український фонд збільшив свій чек приблизно втричі в ході перемовин. «Revenue Grid стала найбільшою інвестицією ICU Ventures», – говорить директор венчурного підрозділу ICU Роман Нікітін. Усього в портфелі його фонду – 20 компаній на понад $25 млн.

Гроші стартап використає, щоб у наступні три роки вирости в 3-4 рази. Зараз у Revenue Grid схожі темпи зростання. Виторг компанії за минулий рік виріс у 2,2 раза – до понад $10 млн, кількість клієнтів зросла на 35-40%, розповів Forbes Воскресенський. У ході раунду сторони не розкрили оцінку проєкту. Актуальна капіталізація досягла $70 млн, повідомив Forbes наближене до угоди джерело. 

У рамках раунду змінився не тільки штат акціонерів. До ради директорів Revenue Grid доєднався незалежний член – піонер CRM-індустрії Боб Штутц, президент із користувацького досвіду німецького IT-гіганта SAP. Раніше Штутц обіймав керівні посади в Salesforce і Microsoft.

Про що далі думають засновники Revenue Grid? «Якщо ми будемо рости й досягати KPI, будемо підіймати наступний раунд», – говорить Воскресенський.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд