Українська зірка сфери машинного навчання Reface швидко злетів, набравши понад 200 млн користувачів. Утримати їх виявилося набагато складніше. 10 березня компанія оголосила про те, що СЕО Дмитро Швець йде з посади, провівши стартап через етапи зростання, пошуків, скорочення та стабільності. Його замінили голова з продукту Іван Алцибєєв та COO Антон Воловик. Як Reface намагається повернутись до зростання
![Новий номер журналу Forbes Україна /Олександр Чекменьов](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/100x100/2/bf/edb734bc-48271e485c801731968bbbb71f027bf2.jpg?v=4510_2)
Новий номер журналу Forbes Україна
Цей матеріал із останнього номеру Forbes. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: 50 найбільших експортерів країни, вісім детальних кейсів вдалої експансії, рік війни Зеленського, пригоди Баффета в Україні, реанімація бізнесу Rozetka та все про ШІ-лихоманку.
Машинне навчання в ІТ‑продуктах стало звичним явищем: алгоритми сортують пошту, рекомендують шоу на Netflix, формують стрічку Facebook і пошукову видачу Google. 2022‑й став проривним для генеративного штучного інтелекту. В Україні стартапів, що домоглися успіхів у цій сфері, одиниці: декакорн Grammarly поліпшує тексти, Respeecher допомагає клонувати голоси, а Reface – персоналізувати візуальний контент. Історія останнього найбільш драматична.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.