Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Зміна обличчя. Попри понад 200 млн завантажень і багатомільйонний виторг український Reface не став «єдинорогом». На що стартап робить ставку тепер

8 хв читання

Українська зірка сфери машинного навчання Reface швидко злетів, набравши понад 200 млн користувачів. Утримати їх виявилося набагато складніше. /Колаж Анна Наконечна

Українська зірка сфери машинного навчання Reface швидко злетів, набравши понад 200 млн користувачів. Утримати їх виявилося набагато складніше. Фото Колаж Анна Наконечна

Українська зірка сфери машинного навчання Reface швидко злетів, набравши понад 200 млн користувачів. Утримати їх виявилося набагато складніше. 10 березня компанія оголосила про те, що СЕО Дмитро Швець йде з посади, провівши стартап через етапи зростання, пошуків, скорочення та стабільності. Його замінили голова з продукту Іван Алцибєєв та COO Антон Воловик. Як Reface намагається повернутись до зростання

Новий номер журналу Forbes Україна /Олександр Чекменьов

Новий номер журналу Forbes Україна

Цей матеріал із останнього номеру Forbes. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: 50 найбільших експортерів країни, вісім детальних кейсів вдалої експансії, рік війни Зеленського, пригоди Баффета в Україні, реанімація бізнесу Rozetka та все про ШІ-лихоманку.

Машинне навчання в ІТ‑продуктах стало звичним явищем: алгоритми сортують пошту, рекомендують шоу на Netflix, формують стрічку Facebook і пошукову видачу Google. 2022‑й став проривним для генеративного штучного інтелекту. В Україні стартапів, що домоглися успіхів у цій сфері, одиниці: декакорн Grammarly поліпшує тексти, Respeecher допомагає клонувати голоси, а Reface – персоналізувати візуальний контент. Історія останнього найбільш драматична. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд