Категорія
Новини
Дата

Український зірковий стартап Reface отримав нового CEO та змінює стратегію розвитку компанії

Стартап Reface, який розробив однойменний додаток для заміни обличчя на фото за допомогою штучного інтелекту, сконцентрується на технологіях генеративного AI. Співзасновник компанії Дмитро Швець іде з посади CEO. Про це йдеться у пресрелізі.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Нова стратегія передбачає розробку продуктів і технологій для створення контенту на базі Generative AI. Ця технологія штучного інтелекту здатна створювати новий контент на основі набору вхідних даних або правил, наприклад, текст чи зображення.
  • Новий план розвитку втілюватимуть спів-СЕО Іван Алцибєєв (CPO та співзасновник) і Антон Воловик (COO). Швець іде з посади СЕО, лишаючись у ролі їхнього радника.
  • «Відійти від Reface було непростим рішенням, оскільки це була одна з найзахопливіших професійних подорожей, – написав Швець у Linkedin. – Але зараз правильний час рухатися вперед як для компанії, так і для мене».
  • Швець планує сконцентруватися на особистих проєктах, інвестиціях і допомозі українським AI/ML продуктам у залученні західних інвесторів і експертів.
  • Reface опинився в центрі буму генеративного АІ, говориться в релізі Воловик. «У нас є full stack команда з досвідом розробки 20+ технологій, прибуткова операційна діяльність та експертиза в демократизації AI на мільйони користувачів, які вже згенерували 7 мільярдів одиниць синтетичного контенту. Тому Reface має надзвичайно сильну стартову позицію, щоб стати лідером на ринку генеративного AI», – цитує Воловик.

Контекст

Reface у 2018 році заснували випускники Могилянки Роман Могильний, Олесь Петрів, Ярослав Бойко, Денис Дмитренко, Кирило Сигида, Дмитро Швець, Іван Алцибєєв. Компанія отримала $5,5 млн інвестицій від Adventures Labs, Сергія Токарєва (Roosh) і фонду Andreessen Horovitz.

Перший хіт Reface – однойменний додаток, що замінює обличчя на фото й GIF-анімаціях, – за два роки завантажили понад 250 млн користувачів. В його основі – генеративно-змагальна нейромережа (GAN). З того часу нейронні мережі, які генерують зображення, підкорили світ і стали одним із головних технологічних трендів 2022 року.

Під кінець 2022-го Reface випустив новий інструмент – AI Avatar, що робить тематичні фото для соцмереж. Це мікс власних напрацювань стартапу та надпопулярного сервісу з відкритим кодом Stable Difusion. У сервіс треба завантажити десяток фото й на виході отримати півсотні згенерованих зображень. 

Торік стартап також запустив Revive – інструмент для анімації зображень. Застосунок за два місяці став прибутковим (зараз приносить близько 30% прибутку компанії) та має високий показник retention у категорії entertainment (40% на 7-й день), ідеться у релізі. 2023 року компанія планує запуск технології Metahead і кількох продуктів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні