Категорія
Новини
Дата

Український зірковий стартап Reface отримав нового CEO та змінює стратегію розвитку компанії

2 хв читання

Стартап Reface, який розробив однойменний додаток для заміни обличчя на фото за допомогою штучного інтелекту, сконцентрується на технологіях генеративного AI. Співзасновник компанії Дмитро Швець іде з посади CEO. Про це йдеться у пресрелізі.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • Нова стратегія передбачає розробку продуктів і технологій для створення контенту на базі Generative AI. Ця технологія штучного інтелекту здатна створювати новий контент на основі набору вхідних даних або правил, наприклад, текст чи зображення.
  • Новий план розвитку втілюватимуть спів-СЕО Іван Алцибєєв (CPO та співзасновник) і Антон Воловик (COO). Швець іде з посади СЕО, лишаючись у ролі їхнього радника.
  • «Відійти від Reface було непростим рішенням, оскільки це була одна з найзахопливіших професійних подорожей, – написав Швець у Linkedin. – Але зараз правильний час рухатися вперед як для компанії, так і для мене».
  • Швець планує сконцентруватися на особистих проєктах, інвестиціях і допомозі українським AI/ML продуктам у залученні західних інвесторів і експертів.
  • Reface опинився в центрі буму генеративного АІ, говориться в релізі Воловик. «У нас є full stack команда з досвідом розробки 20+ технологій, прибуткова операційна діяльність та експертиза в демократизації AI на мільйони користувачів, які вже згенерували 7 мільярдів одиниць синтетичного контенту. Тому Reface має надзвичайно сильну стартову позицію, щоб стати лідером на ринку генеративного AI», – цитує Воловик.

Контекст

Reface у 2018 році заснували випускники Могилянки Роман Могильний, Олесь Петрів, Ярослав Бойко, Денис Дмитренко, Кирило Сигида, Дмитро Швець, Іван Алцибєєв. Компанія отримала $5,5 млн інвестицій від Adventures Labs, Сергія Токарєва (Roosh) і фонду Andreessen Horovitz.

Перший хіт Reface – однойменний додаток, що замінює обличчя на фото й GIF-анімаціях, – за два роки завантажили понад 250 млн користувачів. В його основі – генеративно-змагальна нейромережа (GAN). З того часу нейронні мережі, які генерують зображення, підкорили світ і стали одним із головних технологічних трендів 2022 року.

Під кінець 2022-го Reface випустив новий інструмент – AI Avatar, що робить тематичні фото для соцмереж. Це мікс власних напрацювань стартапу та надпопулярного сервісу з відкритим кодом Stable Difusion. У сервіс треба завантажити десяток фото й на виході отримати півсотні згенерованих зображень. 

Торік стартап також запустив Revive – інструмент для анімації зображень. Застосунок за два місяці став прибутковим (зараз приносить близько 30% прибутку компанії) та має високий показник retention у категорії entertainment (40% на 7-й день), ідеться у релізі. 2023 року компанія планує запуск технології Metahead і кількох продуктів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд