Категорія
Новини
Дата

Grammarly презентувала новий продукт на основі генеративного штучного інтелекту

2 хв читання

Grammarly презентувала новий продукт на основі генеративного штучного інтелекту /grammarly.com

grammarly.com

Компанія Grammarly оголосила про запуск GrammarlyGO – нового продукту на основі генеративного штучного інтелекту. Про це йдеться у повідомленні української компанії. 

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Розробники заявляють, що новий функціонал дасть змогу користувачам покращити та пришвидшити письмову комунікацію. GrammarlyGO надаватиме підтримку письмового спілкування, використовуючи технології генеративного штучного інтелекту. Функціонал враховуватиме стиль, канал і мету спілкування автора, щоб генерувати релевантні тексти відповідно до мети.
  • Бета-версію GrammarlyGO англійською мовою компанія планує запустити у квітні цього року. Новий функціонал буде доступним клієнтам Grammarly Premium, Grammarly Business, Grammarly for Education і Grammarly for Developers. Користувачі безплатної версії Grammarly в кількох країнах, зокрема в Україні, також отримають доступ. 

Що зможе GrammarlyGO

  • Створювати тексти. Користувачі матимуть змогу генерувати високоякісні релевантні тексти в межах сайтів і застосунків, у яких вони працюють. 
  • Відповідати на листи. GrammarlyGO розуміє контекст електронних листів і пропонуватиме відповідні команди. 
  • Адаптувати тексти під відповідний тон. GrammarlyGO допомагатиме трансформувати цілі відрізки тексту, щоб зробити їх чіткішими та використати доречний тон. 
  • Змінювати розмір тексту. Користувачі зможуть адаптувати текст до потрібної довжини. 
  • Придумувати ідеї. GrammarlyGO можна буде використовувати як партнера з генерації ідей, щоб пришвидшувати створення контенту. Продукт допомагатиме в створенні структури документа або окремих ідей, які можна додати в текст або взяти як зразок.
  • Адаптувати стиль тексту під конкретного користувача. У налаштуваннях можна обирати тон, якому користувачі віддають перевагу, і свою професійну сферу. 
  • Команди як підказки. Сервіс використовуватиме унікальний контекст, щоб пропонувати користувачам релевантні команди. Користувачі зможуть в один клік розпочати створення нового тексту або покращити вже написаний.

Контекст

За останні 10 років у Grammarly з’явилося багато конкурентів: Writesonic, Rytr, Jarvis, Peppertype.ai. Український першопроходець на ринку лідирує в більшості рейтингів за популярністю та кількістю користувачів.

Щодня Grammarly користуються 30 мільйонів людей. Серед великих клієнтів – компанії Zoom, Cisco та Dell. Сервіс працює за підпискою, але базові функції доступні безкоштовно (так звана freemium бізнес-модель). Підписка на сервіс Grammarly Premium коштує від $12 на місяць, на сервіс Grammarly Business – від $15 на місяць за користувача. 

У глобальній команді Grammarly наразі працюють понад 900 членів команди в Європі та Північній Америці. Хаби компанії розташовані в Києві, Сан-Франциско, Нью-Йорку, Ванкувері та Берліні.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд