WOG під керівництвом Андрія Пивоварського зростає швидше за більшість конкурентів. Які рішення дають змогу нарощувати оберти?
Цей матеріал – частина спецвипуску журналу Forbes Ukraine «Хто є хто в українському бізнесі»: «портрети» 303 СЕО провідних компаній України у 33 галузях економіки, або ґрунтовний путівник українським світом лідерів бізнесу.
Від початку повномасштабного вторгнення WOG під керівництвом Андрія Пивоварського збільшила частку на роздрібному ринку пального на 4 в.п., до 14%, проте продовжує залишатися другою за розмірами компанією на паливному ринку.
Найбільший український продавець пального – ОККО – оперує 409 АЗК, займаючи, за оцінкою консалтингової компанії А-95, 19% на роздрібному ринку. Втім, WOG не полишає намагань наздогнати основного конкурента. У 2023 році через свої 369 АЗК компанія реалізувала приблизно 1 млн т пального, що дозволило збільшити оборот на 23%, до 57,2 млрд грн.
Приріст виторгу ОККО скромніший – +12%. «Відкрили новий великоформатний АЗК, почали реконструювати наявну мережу та відновили всі АЗК, які було зруйновано в 2022 році», – каже СЕО WOG Андрій Пивоварський, 46.
Як змінюється WOG і які рішення роблять мережу швидшою за конкурентів? Про це СЕО WOG Андрія Пивоварського розпитав старший партнер Korn Ferry Роман Бондар.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.