Лідери українського бізнесу розповіли Forbes про нові звички, що з'явилися під час війни. /Getty Images
Категорія
Лідерство
Дата

Які нові звички з'явилися в українських підприємців під час війни? Розповідають Загорій, Яроменко, Тігіпко, Ануфрієнко, Павлюк та Гороховський

1 хв читання

Лідери українського бізнесу розповіли Forbes про нові звички, що з'явилися під час війни. Фото Getty Images

Лідери українського бізнесу розповіли Forbes про нові звички, що з'явилися під час війни.

Гліб Загорій

Cпіввласник фармкомпанії «Дарниця»

Набув звичку якомога скоріше діставатися суті. У будь-якій змістовній розмові одразу питаю про бізнес-модель. Як це має працювати? Яка головна мета? Що за цінність ми отримаємо? Інакше кажучи, я навчився говорити про суть речей, а не про ймовірності за обрієм. Це не лише про бізнес. Війна вимагає від тебе відкинути зайве, зосередитися на суті та бути щирим. По-справжньому. Саме бути, а не здаватися. Тут і зараз.

Наталія Яроменко

Засновниця та CEO Beauty Tech Corp., власниця косметичних брендів LAMEL & LN Pro

Не відкладаймо на потім. Ось один приклад. Вихід на зовнішні ринки та системна участь у міжнародних виставках були планами на майбутнє, на «колись, коли ми точно будемо готові». Позитивна відповідь на питання, чи це важливо зараз, перевела ці справи з тих, які ми плануємо, до тих, якими бізнес живе сьогодні. Виявляється, ми весь час були готові. Важливо – роби вже або забудь.

Анна Тігіпко

СЕО izibank

Постійна оптимізація костів. До війни ми стрімко працювали на зростання і не так відслідковували витрати. Тепер постійно тримаємо руку на пульсі та контролюємо кошти, витрачені на певні процеси. А це, своєю чергою, дає нові імпульси на нові проєкти.

Ілля Ануфрієнко

Засновник креативної агенції Bickerstaff.777

Бути більш швидким. Прибирати другорядні речі, які займали час, але не давали ефективності. Відмовились, наприклад, від зайвих колів і зберегли купу часу й ресурсу. Вирішив робити умовну ревізію процесів регулярно, раз на рік. Як зі старими речами, коли запитуєш себе: «Чи справді я носитиму цей светр? Чи це просто звичка і він лише захламлює шафу?» Це визволяє простір для команди і для нових можливостей.

Марина Павлюк

Генеральна директорка Glovo в Україні

Мій особистий урок і те, що допомагає зростати навіть у часи невизначеності, – це швидке та свідоме прийняття ризиків, навіть без точного плану реалізації. Втрачені можливості сьогодні коштують бізнесу набагато дорожче та спливають у сто разів швидше. Вкотре переконуюся, що шлях подолає той, хто йде.

Олег Гороховський

Співзасновник monobank

Регулярно допомагати Збройним силам. Це робить як бізнес, так і звичайні люди. Раніше ми вірили тільки в Бога, а тепер і в ЗСУ. Допомагаючи їм, ми укріплюємо свою віру і робимо внесок у перемогу.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд