Журі конкурсу та учасники Effie про тенденції та болі на ринку реклами /Facebook/Effie Awards Ukraine
Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Що таке «доступне щастя» і чому креатив переможе ШІ? Сім трендів і болей маркетингу у 2025-му – розповідають журі та переможці премії Effie

4 хв читання

Головні тренди Effie-2025: ритейл-медіа, "доступне щастя" і прості меседжі. Фото Facebook/Effie Awards Ukraine

Ритейлери стають медіа, диджитал перетворюється на індикатор попиту, а креатив знову стає дефіцитом в епоху однакових ШI-рішень. Що рухає ринок – нові технології чи сценарії «доступного щастя»? І які болі в маркетингу бачать ті, хто щойно забрав нагороди Effie?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Кількість заявок на премію цього року була рекордна», – каже продюсер проєкту Effie Awards Ukraine і CEO ВРК Максим Лазебник. Більшість – учасники торішніх конкурсів.

Effie Awards Ukraine визначає найбільш ефективні рекламні кампанії України. На премії 2025-го вручили 28 золотих, 37 срібних, 51 бронзову нагороду та Гран-прі. Серед отримувачів золота – Banda agency, Netpeak, Rockets Growth R&D і Gres Todorchuk.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні