Інформація про Banda agency

Павло Вржещ, Єгор Петров та Ярослав Сердюк, Креативні індустрії

Banda agency /Колаж Анна Наконечна
Виторг 2022 рік: 50 млн грн*

Профайл

Місто
Київ
Виторг 2021 рік:
91 млн грн
Рік заснування
2011 рік

У 2020 році креативна агенція banda стала найефективнішим незалежним рекламним агентством світу за рейтингом Global Effie Index. Агентство привчило український бізнес говорити живою мовою. Є авторами всесвітньої кампанії «Сміливість» для підтримки України у світі. 

Полтавський дует «Сен-Тропе» у костюмах оленів, пінгвінів та Санта-Клаусів танцюють та читають реп у рядах магазину електроніки. Так виглядала перша гучна кампанія креативного агентства Banda для мережі Comfy, знята у 2017 році до Нового року. Цей проєкт був знаковим для Banda. Агентство почало показувати бізнесу цінність та ефективність сміливого креативу.

«Ми почали говорити іншою мовою, яка викликає емоції, – згадує співзасновник Banda Єгор Петров. – Це головне, що має робити реклама».

Такий підхід зрозуміли не всі, але Comfy залишилися задоволеними співпрацею. «Кампанія стала стартом нового, успішного формату реклами в Україні», – розповідав Forbes маркетолог Саша Жиляєв, який тоді очолював відділ digital та бренд-маркетингу Comfy. Станом на жовтень 2022 року мережа магазинів побутової техніки співпрацювала із Banda вже шість років.

У 2015-му та 2020-му роках Effie Index визнавали Banda найефективнішим незалежним рекламним агентством у світі. Станом на 2022 рік у їхньому портфелі – близько 500 комерційних проєктів та 15 кампаній для держави. У 2021-му агентство відзначило 10 років. Їхній оборот збільшився на 36% порівняно з 2020 роком.

11-й день народження Banda зустріли під час війни. Вторгнення відмінило плани розвитку, зробивши основним завдання зберегти команду. «Зараз ми не маємо прибутку – працюємо на зарплати», – каже співзасновник Banda Паша Вржещ.

Під час вторгнення Banda включилися в креативний опір. Головний проєкт цього періоду – кампанія «Сміливість». Її завдання – підняти бойовий дух українців та показати всьому світу, що відвага – національний український ресурс. Українська «Сміливість» захопила світ: борди кампанії зʼявилися на Таймс-сквер у Нью-Йорку, на вулицях Бостона, Вашингтона, Лондона, Мілана.

  • В 2018 році за брендинг міжнародного конкурсу «Євробачення» Banda спільно з дизайн-студією Republique отримали Каннського лева. За цю саму роботу роком раніше вони отримали іншу престижну в світі реклами нагороду – Red Dot Award.
  • Станом на 2021 рік Banda створювала рекламу для 15 країн. Серед клієнтів – найбільші компанії з різних сфер: PUMA, OLX, Uber, Borjomi, МХП, Helen Marlen, MacPaw. 
  • Протягом восьми місяців 2021 року, за словами співзасновника Павла Вржеща, оборот агентства зріс на 79% порівняно з аналогічним періодом минулого року. У 2020-му виторг Banda, за даними «СПАРК-Інтерфакс», становив 72 млн грн. 
  • До лютого 2022 року (до повномасштабного вторгнення) ребрендинг або створення бренду в Banda Agency коштували $120 000-180 000, комунікаційна кампанія – $40 000-60 000. 
  • У 2022 році Banda Agency отримала срібного Каннського лева за брендинг Чорнобильської зони відчуження.
  • У перший місяць повномасштабного вторгнення в агентстві було -90% запланованих проєктів. Проєкти скасувалися або стали на паузу. 
  • У червні 2022 року співзасновник і креативний директор Banda Agency Павло Вржещ потрапив до списку найкращих креативників за версією Adweek. 
  • У 2022 році 40% партнерств агентства були із фондами та державою ( з державою Banda працює pro bono) : Мінцифрою, Міноборони, Мінкультом. Також у 2022-му Banda реалізувала соціальні проєкти за підтримки міжнародних організацій та фондів. «Нині це близько 30% нашого обороту», – казав співзасновник агентства Єгор Петров Forbes у 2022 році.
  • У вересні 2022 року за підтримки Banda, Visa, Мінцифри та МЗС України IT-компанія EVO представила маркетплейс Made with bravery. На ньому зібрано товари, вироблені в Україні. 
  • Banda закрила 2022 рік з антирекордом. Оборот у доларовому еквіваленті впав на 50,2%. 
  • Розробка швидкого креативу для диджитал – рекламної кампанії в Banda Agency коштує від $20 000, казав у січні 2023 року Forbes співзасновник агентства Ярослав Сердюк. Якщо підключати бренд-стратегію, планування та велику кількість креативних матеріалів, проєкт триває три-чотири місяці і коштує від $50 000 до $100 000. Розробка brand visual identity вартує від $50 000.
Матеріали по темі
Поруч в рейтингу «Next250»
balbek bureau /Сергій Сараханов
Слава Балбек та Борис Дорогов
10-20 млн грн**
Beehive
Ігор Ліскі
345 млн грн*
Участь в рейтингах
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд