Сенсація книжкового TikTok «Четверте крило» принесла видавництву КСД рекордні продажі. Трек «Гаддеміт» ноунейм-співачки Gezweirdo став хітом платформи і зібрав мільйонні прослуховування на Spotify. 38,6 млн переглядів у TikTok конвертувались у понад 25 аншлагів вистави «Конотопська відьма». Українські креативники вчаться використовувати TikTok. Спрогнозувати успіх складно, але потрапляння у смаки аудиторії обіцяють не лише перегляди, але й продажі
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
«Тотальний аншлаг», – каже про виставу «Конотопська відьма» піар-менеджерка Театру ім. І. Франка Анастасія Коржова. Через вісім місяців після прем’єри близько 900 квитків на кожну виставу розпродають менш як за 10 хвилин, додає вона. Квитки на благодійний показ у грудні вартістю у 5000 грн розібрали за два дні, зібравши касу 1,7 млн грн. Продані місця на всі покази до кінця квітня.
Одна з причин феномену – TikTok. Він привів людей із шоубізнесу й тих, хто давно не був у театрі, розповідав режисер постановки Іван Уривський в інтерв’ю The Village Україна. Публікації за хештегом #конотопськавідьма у TikTok зібрали 38,6 млн переглядів, з яких 6,5 млн – за січень 2024-го. За підрахунками Forbes, перші 25 вистав принесли театру 5,8 млн грн.
TikTok-тренд січня – фільм «Солтберн» режисерки Емеральди Фіннелл. Соцмережею ширяться відео танців під трек Itʼs murder on the dancefloor співачки Софі Елліс-Бекстор – це референс до сцени зі стрічки. Відео за хештегом #murderonthedancefloor мають понад 137 млн переглядів, а «Солтберн» увійшов до десятки найкращих кінодебютів на Amazon Prime Video, продемонструвавши найвищий тижневий приріст за кількістю переглядів серед усіх фільмів 2023 року.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.