Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

У серіалі «Емілі в Парижі» зʼявилися три українські бренди. До таких «камео» дизайнери йдуть роками. Чи дає їм щось поява в світових кінохітах

4 хв читання

капелюхи Руслан Багінський серіал Емілі в Парижі /скріншот з Netflix

Капелюхи українського бренду Ruslan Baginskiy доповнили образи головних героїнь серіалу Netflix «Емілі в Парижі». Чи конвертувалося «камео» у продажі? Фото скріншот з Netflix

Рожева піжама Sleeper на Барбі у виконанні Марго Робі та капелюхи Ruslan Baginskiy на головних героїнях «Емілі в Парижі». Вироби українських дизайнерів у голлівудських фільмах та найпопулярніших шоу Netflix і HBO побачили десятки мільйонів глядачів. Проте зйомки навіть у хітових стрічках не обовʼязково конвертуються в продажі. То навіщо дизайнерам цілі відділи, що відповідають за «камео», і як ті впливають на успіх бізнесу?

Даруємо 40% знижки на річну підписку Forbes Digital. Пропозиція діє за промокодом SEPT40 до 18 вересня включно. Оформлюйте за посиланням.

Команда ювелірного бренду Guzema з нетерпінням чекала четвертого сезону серіалу Netflix «Емілі в Парижі». Незадовго до прем’єри бренд отримав підтвердження від стилістів: прикраси Guzema з’являться в кадрі. Каблучки українського бренду доповнили образи головних героїнь у двох епізодах.

«Емілі в Парижі» – один із найуспішніших серіалів англійською мовою на Netflix. Його новий сезон теж дебютував успішно – з 15 по 25 серпня перші п’ять епізодів зібрали 35 млн переглядів. Два тижні поспіль серіал залишається найпопулярнішим англомовним шоу на Netflix.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд