Рожева піжама Sleeper на Барбі у виконанні Марго Робі та капелюхи Ruslan Baginskiy на головних героїнях «Емілі в Парижі». Вироби українських дизайнерів у голлівудських фільмах та найпопулярніших шоу Netflix і HBO побачили десятки мільйонів глядачів. Проте зйомки навіть у хітових стрічках не обовʼязково конвертуються в продажі. То навіщо дизайнерам цілі відділи, що відповідають за «камео», і як ті впливають на успіх бізнесу?
⚡️ Хто, на вашу думку, заслуговує на звання «Підприємець року 2024»? Дізнайтесь більше про кожного з кандидатів та проголосуйте за посиланням. Ваш голос визначить переможця номінації «Вибір аудиторії».
Команда ювелірного бренду Guzema з нетерпінням чекала четвертого сезону серіалу Netflix «Емілі в Парижі». Незадовго до прем’єри бренд отримав підтвердження від стилістів: прикраси Guzema з’являться в кадрі. Каблучки українського бренду доповнили образи головних героїнь у двох епізодах.
«Емілі в Парижі» – один із найуспішніших серіалів англійською мовою на Netflix. Його новий сезон теж дебютував успішно – з 15 по 25 серпня перші п’ять епізодів зібрали 35 млн переглядів. Два тижні поспіль серіал залишається найпопулярнішим англомовним шоу на Netflix.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.