Костюмована драма «Бріджертони» – у десятці найпопулярніших шоу Netflix. Перші два сезони зібрали понад 200 млн переглядів. Третій сезон вийшов 16 травня і одразу встановив рекорд – понад 45 млн переглядів за чотири дні. Дві серії шоу зняла українська оператора Діана Оліфірова. Яким був її шлях до знімального майданчика зіркового серіалу?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
У 2010-х в Інституті екранних мистецтв студентам було важко отримати дозвіл на зйомку в павільйоні. Але Діані Оліфіровій вдавалося. «У маленькому павільйоні на Щорса вона будувала декорації і світло, наче ми робимо кіно в Голлівуді», – згадує режисерка Марія Кондакова.
Тепер Оліфірова, 34, знімає серіали для Netflix і HBO та рекламу для Nike, Uber і Virgin Trains Річарда Бренсона. Останнє її досягнення – робота над двома серіями «Бріджертонів», одному з найпопулярніших англомовних шоу Netflix. «Вперше знімала в такому жанрі й бюджеті – це прогрес і цікавий новий виток кар’єри», – говорить Оліфірова.
Режисерка Христина Сиволап, фігурантка Forbes 30 до 30, пояснює успіх колеги наполегливою роботою. «Вона цілеспрямовано йшла до цього багато років», – каже Сиволап.
Яким був шлях Оліфірової з павільйону київського інституту до світових знімальних майданчиків?
З Карпенка-Карого – у Лондон. Нетворкінг у світовій кіноіндустрії
У 2012-му Оліфірова закінчила операторський факультет в університеті Карпенка-Карого. На магістратуру вступила у британську Hаціональну кіношколу (NFTS). Щороку школа набирає на курс 10 студентів-операторів із сотень заявок, йдеться на сайті NFTS. Чому обрали її? «Думаю, їм сподобався мій підхід до побудови композиції, світла, – говорить операторка. – Мене навчили вкладати зміст у кожен кадр».
У Києві Оліфірова отримала потужну операторську освіту в майстерні класика українського кінематографу Сергія Лисецького, погоджуються співрозмовники Forbes. Дефіцит техніки в університеті розвинув креативність, але досвіду роботи з обладнанням не вистачало, каже Оліфірова. У NFTS вона практикувалася з камерами, з якими працюють у Голлівуді.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.