Київ готовий викласти найбільшу суму за час війни – понад 16 млрд грн – за будівництво метро на Виноградар та ремонт мосту Метро. Чому торги пройшли без конкуренції та скільки Autostrada та Onur отримали під час війни на тендерах у столиці?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
17 червня закінчився термін подання тендерних пропозицій для двох найбільших інфраструктурних об’єктів Києва за час війни: будівництва метрополітену від станції «Сирець» до житлового масиву Виноградар та ремонт мосту Метро. Столична влада готова була заплатити підряднику метро на Виноградар майже 14 млрд грн, а тому, хто ремонтуватиме міст Метро, – понад 2 млрд грн.
Попри велику суму замовлення, запеклої боротьби на торгах не було. На кожен з аукціонів прийшло лише по одному учаснику: реставрувати міст київської підземки за 1,995 млрд грн запропонувала турецька компанія «Онур», а будувати метро на Виноградар за 13,79 млрд грн зголосилась компанія Максима Шкіля Autostrada, свідчать дані Prozorro.
Обидві компанії входили до трійки найбільших підрядників президентської програми «Велике будівництво». За підсумками 2021 року, вони отримали від «Укравтодору» замовлень більш як на 50 млрд грн. До двох останніх тендерів сукупна вартість підрядів, які отримали Onur та Autostrada, складала близько 2 млрд грн. Після завершення всіх процедур, разом із ними сягне близько 18 млрд грн*.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.