Реклама азартних ігор заборонена: відповідну постанову уряд прийняв 17 травня. Вона діятиме до набрання чинності закону про боротьбу з ігровою залежністю, який перебуває на розгляді Верховної Ради. Як це вдарить по рекламному ринку?
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
17 травня уряд, на виконання рішення РНБО, ухвалив додаткове державне регулювання азартних ігор, повідомив представник Кабміну у Верховній Раді Тарас Мельничук.
Зокрема, Кабмін встановив порядок обмеження реклами азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, зокрема з використанням електронних комунікацій, символіки ЗСУ та розповсюдження відповідного контекстного матеріалу, йдеться в постанові. Нова норма набрала чинності 21 травня.
Заборона стосується реклами казино та букмекерських контор, натомість поза увагою Кабміну залишились лотереї.
Оновлено. 21 травня Кабмін вніс зміни до постанови. Підпункт перший після слів «порядок обмеження» доповнив словами «всіх форм», а після слів «шляхом обмеження» — словами «а саме заборони», йдеться в постанові №583.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.