Світовий ринок ритейл-медіа сягав $175 млрд у 2024-му. Лідери – Amazon, Walmart та Target.  В Україні цей напрям тільки формується. /Ілюстрація Shutterstock
Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

«Справжня цінність – у даних ритейлера». В Україні зростає тренд на ритейл-медіа, який у США вже загрожує Google і Facebook. Хто вже навчився на цьому заробляти?

4 хв читання

Зараз ритейл-медіа складає 2–3% медіаміксу українських брендів, потенційно – до 10% Фото Ілюстрація Shutterstock

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

12:19 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 12:19

Українські ритейлери почали продавати брендам доступ до власної аудиторії – через сайти, застосунки та персоналізовані рекомендації. Makeup, «Сільпо» й «Епіцентр» запускають рекламні інструменти, що прив’язують покази до реальних покупок. Рекламодавці отримують свою аудиторію, ритейлери – дохід від реклами. Що може інструмент ритейл-медіа?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁

В Україні зростає тренд на ритейл-медіа – бренди показують таргетовану рекламу на онлайн-майданчиках мереж, спираючись на реальну поведінку покупців.

Makeup надає партнерам платформу Makeup Ads для запуску власних рекламних кампаній на ресурсах бренду, каже CMO Makeup Любов Калюжна. Товари й акційні банери з’являються в спецблоках, каталогах, на сторінках товарів, у топбанерах і віднедавна у відеобанерах. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні