Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
12:19 хвилин
Українські ритейлери почали продавати брендам доступ до власної аудиторії – через сайти, застосунки та персоналізовані рекомендації. Makeup, «Сільпо» й «Епіцентр» запускають рекламні інструменти, що прив’язують покази до реальних покупок. Рекламодавці отримують свою аудиторію, ритейлери – дохід від реклами. Що може інструмент ритейл-медіа?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
В Україні зростає тренд на ритейл-медіа – бренди показують таргетовану рекламу на онлайн-майданчиках мереж, спираючись на реальну поведінку покупців.
Makeup надає партнерам платформу Makeup Ads для запуску власних рекламних кампаній на ресурсах бренду, каже CMO Makeup Любов Калюжна. Товари й акційні банери з’являються в спецблоках, каталогах, на сторінках товарів, у топбанерах і віднедавна у відеобанерах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.