Категорія
Новини
Дата

Антимонопольний орган Великої Британії погрожує заборонити угоду eBay з Adevinta на $9,2 млрд зі створення найбільшого в світі сервісу оголошень

1 хв читання

Управління з конкуренції й ринків Великої Британії (CMA) вважає, що угода eBay із норвезькою Adevinta на $9,2 млрд зі створення найбільшого в світі сервісу оголошень в інтернеті може призвести до втрати конкуренції. CMA просить компанії вжити заходів, пише Financial Times.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Угода, про яку було оголошено в липні минулого року, передбачає продаж компанією eBay сайту Gumtree компанії Adevinta, якій належить сайт Shpock.
  • У двох компаній є тиждень, щоб запропонувати юридично оформлені рішення щодо проблем конкуренції.
  • Якщо дві компанії не погодяться, CMA перейде до наступного етапу розслідування, до якого входить повна заборона угоди.
  • Обидві компанії заявили, що не згодні з доводами CMA, однак готові до співпраці.
  • За угодою eBay отримає 44% акцій Adevinta, включаючи третину прав голосу і два місця в раді директорів. EBay також отримає $2,5 млрд.

Довідка

Shpock від Adevinta і Gumtree від eBay є британськими платформами для оголошень в інтернеті, пише BBC. Обидві дають людям змогу продавати вживані або нові предмети, наприклад одяг, електроніку чи меблі.

Shpock було створено 2014 року. За даними компанії, у неї близько 12 млн активних користувачів на місяць.

Gumtree було запущено в 2000 році. Вона має близько 14 млн активних користувачів щомісяця.

Контекст

У CMA стурбовані тим, що eBay може вплинути на бізнес-стратегію об'єднаної групи. Угода також означає, що Gumtree не буде незалежним конкурентом торговельного майданчика eBay. Таким чином, єдиним значним конкурентом залишиться торговельний майданчик Facebook Marketplace.

Це може вплинути на зменшення вибору для споживачів, на збільшення комісії, а також знизити кількість інновацій у наданні платформ, які дозволяють людям купувати та продавати товари в інтернеті, зазначає CMA.

Ситуація ще раз свідчить про те, що на багатьох цифрових ринках є невелика кількість впливових компаній, зазначила директорка з політики та захисту інтересів споживачів Which? Росіо Конча.

Важливі цифри

Якщо угоду підпишуть, об'єднаний сервіс оголошень обслуговуватиме 1 млрд осіб у 20 країнах та матиме 3 млрд відвідувань на місяць.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд