Категорія
Новини
Дата

Держпродспоживслужба оштрафувала компанію «Нова Пошта» на 326 млн за порушення прав споживачів. Що стало приводом?

1 хв читання

Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області наклало на «Нову Пошту» штрафи та стягнення на суму 325,85 млн грн. Компанія оскаржує це рішення в суді, пресслужба «Нової Пошти» повідомила Forbes.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Фахівці Держпродспоживслужби провели позапланові перевірки відділень № 49 у Харкові та № 3 у Чугуєві Харківської області через звернення громадян щодо неякісного обслуговування та порушення їхніх прав. В ході перевірок, за словами державної служби, «Нова Пошта» не надала необхідні документи, і було неможливо перевірити достовірність звернення громадян. Інспектори розцінили це як порушення прав і наклали штраф.
  • Представники Держпродспоживслужби дійсно приходили з перевіркою навесні і вимагали документи у керівника відділення, повідомила Forbes пресслужба «Нової Пошти». Він не був уповноваженою особою і запропонував звернутися до керівництва компанії, але в Держпродспоживслужбі розцінили ці дії як створення перешкод.
  • Приводом для перевірки стала скарга клієнта про пошкодження посилки на суму 500 грн. «Нова Пошта» зараз оскаржує штраф на необгрунтовано велику суму в судовому порядку, за даними пресслужби.

Довідка

«Нову Пошту» заснували університетські друзі Вʼячеслав Климов і Володимир Поперешнюк у 2001 році. В компанії працюють близько 28 000 співробітників, а мережа налічує понад 7100 відділень по Україні. Частка компанії на українському ринку посилок складає 75%. 

Контекст

До Держпродспоживслужби надiйшло 6646 звернень вiд 15 655 громадян у 2020 році, повідомила Forbes пресслужба відомства. Найчастіше причиною звернень став захист прав споживачів – 4373 (65,8%). Зокрема, порушуються питання щодо якості продуктів та недобросовісних методів ведення бізнесу. Крім того, громадяни нарікали на недотримання торговельно-розважальними та іншими закладами карантинних обмежень, вимагаючи привести їх діяльність у відповідність до законодавства. Найбільшу кількість звернень зафіксовано в місті Києві (3074), у Київській (751) та Дніпропетровській областях (478). 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд