Категорія
Новини
Дата

Держпродспоживслужба оштрафувала компанію «Нова Пошта» на 326 млн за порушення прав споживачів. Що стало приводом?

Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області наклало на «Нову Пошту» штрафи та стягнення на суму 325,85 млн грн. Компанія оскаржує це рішення в суді, пресслужба «Нової Пошти» повідомила Forbes.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Фахівці Держпродспоживслужби провели позапланові перевірки відділень № 49 у Харкові та № 3 у Чугуєві Харківської області через звернення громадян щодо неякісного обслуговування та порушення їхніх прав. В ході перевірок, за словами державної служби, «Нова Пошта» не надала необхідні документи, і було неможливо перевірити достовірність звернення громадян. Інспектори розцінили це як порушення прав і наклали штраф.
  • Представники Держпродспоживслужби дійсно приходили з перевіркою навесні і вимагали документи у керівника відділення, повідомила Forbes пресслужба «Нової Пошти». Він не був уповноваженою особою і запропонував звернутися до керівництва компанії, але в Держпродспоживслужбі розцінили ці дії як створення перешкод.
  • Приводом для перевірки стала скарга клієнта про пошкодження посилки на суму 500 грн. «Нова Пошта» зараз оскаржує штраф на необгрунтовано велику суму в судовому порядку, за даними пресслужби.

Довідка

«Нову Пошту» заснували університетські друзі Вʼячеслав Климов і Володимир Поперешнюк у 2001 році. В компанії працюють близько 28 000 співробітників, а мережа налічує понад 7100 відділень по Україні. Частка компанії на українському ринку посилок складає 75%. 

Контекст

До Держпродспоживслужби надiйшло 6646 звернень вiд 15 655 громадян у 2020 році, повідомила Forbes пресслужба відомства. Найчастіше причиною звернень став захист прав споживачів – 4373 (65,8%). Зокрема, порушуються питання щодо якості продуктів та недобросовісних методів ведення бізнесу. Крім того, громадяни нарікали на недотримання торговельно-розважальними та іншими закладами карантинних обмежень, вимагаючи привести їх діяльність у відповідність до законодавства. Найбільшу кількість звернень зафіксовано в місті Києві (3074), у Київській (751) та Дніпропетровській областях (478). 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні