Категорія
Новини
Дата

E-commerce компанію Trendyol оцінили у $16,5 млрд. Це перший «декакорн» в Туреччині

Турецька платформа електронної комерції Trendyol залучила новий раунд фінансування. Компанію оцінили у понад $16,5 млрд, пише TechCrunch.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Компанія залучила $1,5 млрд інвестицій. Серед інвесторів – General Atlantic, SoftBank Vision Fund 2, Princeville Capital і суверенні фонди добробуту, ADQ (ОАЕ) і Катарське інвестиційне управління. Для SoftBank це перша інвестиція в країні.
  • Нова оцінка у $16,5 млрд робить Trendyol першим «декакорном» Туреччини і однією з найдорожчих приватних технологічних компаній в Європі. Кілька місяців тому Alibaba інвестувала в компанію $350 млн при оцінці в $9,4 млрд.
  • Trendyol направить отримані інвестиції на розвиток в регіоні, а також поступовий вихід на нові для себе ринки. Компанія планує продовжити інвестування в інфраструктуру, технології і логістику, а також в прискорення цифровізації турецьких підприємств.

Контекст

Trendyol заснувала Демет Сюзан Мутлу в 2010 році. Нині компанія є найбільшою в сфері електронної комерції Туреччини, обслуговуючи понад 30 млн покупців і доставляючи більше 1 млн товарів на день. Компанія стверджує, що перетворилася з торгового майданчика на «суперпродукт», обʼєднавши свою платформу доставки продуктів і їжі Trendyol Express з курʼєрською мережею Trendyol Go, а також цифровий гаманець Trendyol Pay та інші сервіси. Цікавість інвесторів до Trendyol пояснюється зростаючим ринком Туреччини. «Країну характеризують привабливі демографічні показники і молоде населення, яке активне в інтернеті. Ми очікуємо, що ринок електронної комерції, який торік склав $17 млрд, продовжить зростання», – пояснює Кахья Акар з General Atlantic.

В 2020 році електронна комерція становила лише 5,3% від загального турецького роздрібного ринку, йдеться у звіті JPMorgan. Однак за останні роки турецька електронна комерція зробила вражаючий стрибок доходів: в 2018 році ринок підскочив на 42%, а потім на 31% в 2019 році. В 2020 році 67% населення Туреччини здійснювало покупки в інтернеті.

Пандемія змусила компанії прискоритися та цифровізуватися. Онлайн-купівля зараз вважається найбільш швидко зростаючим сегментом ритейлу. Ще пʼять років тому глобально покупців було 1,5 млрд осіб, а в 2021-му – 2,14 млрд. Разом із цим збільшується й обсяг ринку. 2020 року глобальні e-commerce продажі склали $4,28 трлн. А в Україні ринок e-commerce виріс на 40% – до 107 млрд грн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні