Через паніку серед населення французька мережа магазинів «Ашан» ввела обмеження на продаж деяких товарів
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Соціально значимі товари (наприклад, борошно та цукор) з 4 березня в російському «Ашані» продають лімітовано – по декілька одиниць в одні руки.
- «Ми спостерігаємо зростання попиту на cоціально значимі товари, зокрема, великі закупівлі з боку бізнесу», – сказала пресслужба компаній російському державному ЗМІ «РИА Новости».
- Запасу товарів достатньо, за словами ритейлера, але обмеження потрібні, щоб на полицях завжди були товари. «Доставка зі складу та відновлення викладки на полиці після кількох таких великих закупівель може тривати деякий час, протягом якого частина покупців залишиться без товару», – пише пресслужба «Ашану».
Контекст
Після початку війни в Україні світові бренди почали масово відмовлятися співпрацювати з Росією. Наприклад, Данська пивоварна компанія Carlsberg припинила нові інвестиції в РФ та експорт пива та інших напоїв. «Балтика», що входить до Carlsberg Group, володіє вісьмома пивоварнями в Росії і налічує близько 8300 співробітників.
Роботу в Росії також припинила ІКЕА. Шведська компанія на деякий час зупинила увесь експорт та імпорт в Росію та Білорусь.
З РФ перестали працювати також команії з кіноіндустрії: Paramount, Disney, Sony, Warner Bros. Вони скасували всі премʼєри у Росії, тому росіяни не побачать, наприклад, премʼєру нового «Бетмена» з Робертом Паттінсоном.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.