Категорія
Новини
Дата

Google оштрафували на €220 млн у Франції за просування власних сервісів. Компанія змінить свій рекламний бізнес

Компанія Google домовилася з французьким регулятором про завершення антимонопольного розслідування. Американський техгігант уперше погодився внести зміни до свого рекламного бізнесу, пише Reuters.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Розслідування щодо Google розпочалося 2019 року за скаргою News Corp., французької групи видавців новин Le Figaro та бельгійської пресгрупи Rossel.
  • Під час перевірки французький регулятор виявив, що платформа управління рекламою Google – Ad Manager у першу чергу пропонувала розміщувати рекламні оголошення через власний сервіс Google DFP і платформи Google Ad Exchange.
  • Це обмежувало права конкурентів – французьких сервісів, що пропонують такі самі послуги.
  • Після штрафу Google погодилася вдосконалити роботу служб і забезпечити рівні умови конкуруючим рекламним сервісам та платформам продажу реклами.
  • Деякі зміни буде введено до першого кварталу 2022 року. Google не оскаржуватиме рішення.
  • Google також погодилася полегшити видавцям використання даних та інструментів.
  • Французька влада заявила, що рішення антимонопольного органу відкриває шлях видавцям вимагати від Google відшкодування збитків.

Головна цитата

«Це перше у світі подібне рішення щодо складних алгоритмічних процесів, на які покладається бізнес з реклами в інтернеті», – заявила керівниця французького антимонопольного органу Ізабель де Сільва.

Контекст

Угода з французьким антимонопольним органом може допомогти збалансувати владу над рекламою. Багато видавців у всьому світі не задоволені практикою щодо реклами, яку застосовують технологічні гіганти.

Google вже було оштрафовано у Франції в грудні 2019 року на $166 млн. Тоді компанію звинуватили у виставленні непрозорих рахунків за користування рекламною платформою Google Ads, пише TechCrunch. Тим часом Європейська комісія впродовж останніх років застосувала численні антимонопольні санкції проти Google за рекламний бізнес. Зокрема, у 2019 році було накладено штраф у $1,7 млрд за спробу монополізувати сферу онлайн-реклами за допомогою AdSense.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні