Компанія Google домовилася з французьким регулятором про завершення антимонопольного розслідування. Американський техгігант уперше погодився внести зміни до свого рекламного бізнесу, пише Reuters.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Розслідування щодо Google розпочалося 2019 року за скаргою News Corp., французької групи видавців новин Le Figaro та бельгійської пресгрупи Rossel.
- Під час перевірки французький регулятор виявив, що платформа управління рекламою Google – Ad Manager у першу чергу пропонувала розміщувати рекламні оголошення через власний сервіс Google DFP і платформи Google Ad Exchange.
- Це обмежувало права конкурентів – французьких сервісів, що пропонують такі самі послуги.
- Після штрафу Google погодилася вдосконалити роботу служб і забезпечити рівні умови конкуруючим рекламним сервісам та платформам продажу реклами.
- Деякі зміни буде введено до першого кварталу 2022 року. Google не оскаржуватиме рішення.
- Google також погодилася полегшити видавцям використання даних та інструментів.
- Французька влада заявила, що рішення антимонопольного органу відкриває шлях видавцям вимагати від Google відшкодування збитків.
Головна цитата
«Це перше у світі подібне рішення щодо складних алгоритмічних процесів, на які покладається бізнес з реклами в інтернеті», – заявила керівниця французького антимонопольного органу Ізабель де Сільва.
Контекст
Угода з французьким антимонопольним органом може допомогти збалансувати владу над рекламою. Багато видавців у всьому світі не задоволені практикою щодо реклами, яку застосовують технологічні гіганти.
Google вже було оштрафовано у Франції в грудні 2019 року на $166 млн. Тоді компанію звинуватили у виставленні непрозорих рахунків за користування рекламною платформою Google Ads, пише TechCrunch. Тим часом Європейська комісія впродовж останніх років застосувала численні антимонопольні санкції проти Google за рекламний бізнес. Зокрема, у 2019 році було накладено штраф у $1,7 млрд за спробу монополізувати сферу онлайн-реклами за допомогою AdSense.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.