Великі південнокорейські компанії – LG Electronics, Samsung Electronics і Hyundai Motor Group – прискорюють підготовку до відновлення бізнесу в Росії на тлі переговорів про перемирʼя і можливого зняття санкцій з країни-агресорки. Про це пише 28 березня The Korea Times. Росія з населенням понад 140 млн розглядається як стратегічний ринок для корейських корпорацій.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- LG Electronics уже частково відновила роботу свого заводу побутової техніки в Москві, використовуючи наявні запаси матеріалів. «Це необхідно, щоб запобігти деградації виробничих потужностей, які простоювали від початку війни», – пояснив представник компанії.
- Гендиректор LG Чо Джу-ван заявив, що фірма «обережно стежить за ситуацією» і готова відновити операції, щойно санкції будуть зняті.
- Hyundai Motor, який продав свій завод у Санкт-Петербурзі у грудні 2023 року за символічні 10 000 рублів ($120) із правом зворотного викупу до кінця 2025 року, активно вивчає можливості повернення.
- Компанія поки не ухвалила остаточного рішення, але її підрозділи, зокрема Kia та Hyundai Steel, уже розміщують вакансії в Росії. HD Hyundai Electric планує взяти участь у виставці Electro 2025 у Москві (1–4 квітня), щоб скористатися попитом на відновлення зруйнованої інфраструктури.
- Samsung Electronics, який призупинив виробництво на заводі в Калузі у 2022 році, також розглядає повернення. За даними російських ЗМІ, витрати компанії на маркетинг у січні–лютому 2025 року зросли на 30% порівняно з минулим роком.
- «Російський ринок має стратегічне значення для Кореї, але ключове питання — які санкції будуть зняті та як конкурувати з китайськими гравцями», — зазначає представник одного з корейських конгломератів. Усе залежатиме від результатів мирних переговорів, які визначать подальші перспективи.
Контекст
Росія з населенням понад 140 млн і двосторонньою торгівлею з Кореєю на рівні $29,9 млрд у 2021 році залишається важливим ринком для корейських компаній. До війни вона була 12-м за величиною експортним напрямком для Кореї, а продукція LG, Samsung і Hyundai мала там значний попит. Однак після вторгнення в РФ Україну у 2022 році багато компаній призупинили операції через санкції.
Тим часом китайські виробники скористалися ситуацією: за даними Autostat, у 2024 році вони зайняли 62% російського авторинку, а Xiaomi посіла друге місце за часткою на ринку електроніки (20,93%) після Apple.
27 березня стало відомо, що італійська компанія Ariston повертається в Росію. Президент РФ Путін скасував своє ж рішення про передачу активів Ariston під управління «Газпром побутові системи». Це перший випадок відкликання націоналізації іноземного бізнесу в Росії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.