Категорія
Новини
Дата

Ігрова платформа Roblox у перший день торгів на біржі отримала оцінку в $45 млрд

1 хв читання

Онлайн-платформа для створення ігор Roblox вийшла на біржу, і в перший день торгів її було оцінено в $45 млрд. Трохи більше року тому компанію оцінювали в $4 млрд, пише The New York Times.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Компанія стала публічною через прямий лістинг, а не IPO.
  • У перший день торгів її акції оцінили в $69,50 за штуку. Очікувана ціна була $45.
  • Roblox планувала стати публічною у січні. Але цю дату було перенесено після того, як Комісія з цінних паперів і бірж попросила компанію змінити спосіб розрахунку свого доходу.

Довідка

Roblox було засновано 2004 року інженерами Девідом Башуцкі та Еріком Касселем.

Гру було запущено у 2006 році. Вона є онлайн-всесвітом, у якому гравці можуть взаємодіяти та вибирати з понад 20 млн унікальних ігор. Також вони можуть використовувати своїх персонажів, щоб досліджувати тропічні джунглі, або завести домашніх тварин. Гравці платять за преміум-членство, а також за предмети й одяг для своїх персонажів за допомогою цифрової валюти під назвою Robux.

У Roblox кожен може створити свою гру й цифрові аксесуари. Розробники ігор поділяють прибуток 50 на 50 із компанією.

Важливі цифри

Понад 1250 розробників заробили не менше ніж $10 000 минулого року на віртуальних продажах своїх ігор Roblox. Загалом 2020 року компанія виплатила розробникам $328,7 млн, що майже на 200% більше, ніж 2019-го.

Контекст

Упродовж багатьох років Roblox завойовувала популярність серед молодшої аудиторії. Ажіотаж щодо Roblox посилився інтересом до відеоігор, який спровокувала пандемія COVID-19.

Зокрема, діти в умовах карантину й відсутності спілкування у школі почали активніше використовувати Roblox. На платформі вони можуть віртуально спілкуватися, переміщатися тематичними парками, відвідувати концерти та гратися. 2020 року кількість активних користувачів Roblox порівняно з 2019-м підскочила на 85%, до 32,6 млн, пише CNBC.

Наразі Roblox збиткова. Чистий збиток компанії виріс до $253 млн 2020 року порівняно із $71 млн попереднього, пише Fortune. Водночас дохід минулого року збільшився на 82%, до $924 млн.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд