Категорія
Новини
Дата

Ігрова платформа Roblox у перший день торгів на біржі отримала оцінку в $45 млрд

1 хв читання

Онлайн-платформа для створення ігор Roblox вийшла на біржу, і в перший день торгів її було оцінено в $45 млрд. Трохи більше року тому компанію оцінювали в $4 млрд, пише The New York Times.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Компанія стала публічною через прямий лістинг, а не IPO.
  • У перший день торгів її акції оцінили в $69,50 за штуку. Очікувана ціна була $45.
  • Roblox планувала стати публічною у січні. Але цю дату було перенесено після того, як Комісія з цінних паперів і бірж попросила компанію змінити спосіб розрахунку свого доходу.

Довідка

Roblox було засновано 2004 року інженерами Девідом Башуцкі та Еріком Касселем.

Гру було запущено у 2006 році. Вона є онлайн-всесвітом, у якому гравці можуть взаємодіяти та вибирати з понад 20 млн унікальних ігор. Також вони можуть використовувати своїх персонажів, щоб досліджувати тропічні джунглі, або завести домашніх тварин. Гравці платять за преміум-членство, а також за предмети й одяг для своїх персонажів за допомогою цифрової валюти під назвою Robux.

У Roblox кожен може створити свою гру й цифрові аксесуари. Розробники ігор поділяють прибуток 50 на 50 із компанією.

Важливі цифри

Понад 1250 розробників заробили не менше ніж $10 000 минулого року на віртуальних продажах своїх ігор Roblox. Загалом 2020 року компанія виплатила розробникам $328,7 млн, що майже на 200% більше, ніж 2019-го.

Контекст

Упродовж багатьох років Roblox завойовувала популярність серед молодшої аудиторії. Ажіотаж щодо Roblox посилився інтересом до відеоігор, який спровокувала пандемія COVID-19.

Зокрема, діти в умовах карантину й відсутності спілкування у школі почали активніше використовувати Roblox. На платформі вони можуть віртуально спілкуватися, переміщатися тематичними парками, відвідувати концерти та гратися. 2020 року кількість активних користувачів Roblox порівняно з 2019-м підскочила на 85%, до 32,6 млн, пише CNBC.

Наразі Roblox збиткова. Чистий збиток компанії виріс до $253 млн 2020 року порівняно із $71 млн попереднього, пише Fortune. Водночас дохід минулого року збільшився на 82%, до $924 млн.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні