Категорія
Новини
Дата

Китай вводить нові антимонопольні правила для техгігантів

1 хв читання

Влада Китаю запровадила нові антимонопольні правила. Вони спрямовані на те, щоб перешкоджати китайським гігантам електронної комерції, таким як Alibaba і JD.com, зловживати своїм домінуючим становищем на ринку, пише BBC.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Завдяки новим правилам Державне управління з регулювання ринку Китаю (SAMR) хоче припинити фіксацію цін, хижацьке ціноутворення і необґрунтовані торгові умови.
  • Серед іншого, правила не дозволяють платформам електронної комерції змушувати постачальників мати справу виключно з ними.
  • Існують також правила проти обмеження технологій та використання даних і алгоритмів для маніпулювання ринком.
  • За інформацією SAMR, кількість повідомлень про антиконкурентну поведінку зростає.

Контекст

Уряди багатьох країн розробляють заходи для зменшення монопольної влади великих технологічних компаній.

Європейський Союз розробив проєкт закону про цифрові послуги. Цим документом ЄС хоче заборонити таким компаніям, як Amazon і Google, використовувати зібрані дані для власної комерційної діяльності, якщо вони не є доступними для інших користувачів, які ведуть таку саму комерційну діяльність. Також документом буде заборонено техгігантам встановлювати свої додатки на смартфони, ноутбуки й сервіси на пристрої інших компаній на ексклюзивних правах.

 У жовтні 2020 року Мінюст США звинуватив Google у незаконному захисті своєї монополії на пошук та контекстну рекламу й подав проти компанії позов до Федерального суду у Вашингтоні. У грудні коаліція 10 генеральних прокурорів США на чолі з генпрокурором Техасу звинуватила Facebook і Google в домовленості не конкурувати одна з одною на ринку реклами в інтернеті.

У 2021 році Велика Британія планує ввести нові правила конкуренції. Країна хоче позбавити змоги Google і Facebook використовувати своє домінуюче положення для витіснення невеликих компаній і обмеження інтересів споживачів, пише Reuters.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд