Тендерний комітет КП «Київський метрополітен» 25 серпня визнав перемогу ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» у тендері на поставку поїздів метро на €79,2 млн. Про це йдеться у пресрелізі підприємства.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Пропозиція КВБЗ була погоджена з Європейським банком реконструкції та розвитку, зазначається у повідомленні.
- До контракту також включено запчастини, витратні матеріали, устаткування та інструменти для обслуговування, ремонту й супутніх послуг.
- Наразі очікується укладання контракту та інші процедури, а далі – виготовлення й передача замовнику готової продукції.
- У тендері брали участь КВБЗ та чеський виробник Skoda. Пропозиція українського підприємства була на 37% дешевшою.
Контекст
Раніше КВБЗ оприлюднив технічні та дизайнерські рішення екстерʼєру й інтерʼєру поїздів метро, які він пропонує для Київського і Харківського метрополітенів.
Це метропоїзд із асинхронним тяговим приводом з трьома моторними та двома причіпними немоторними вагонами, візки вітчизняного виробництва з центральним пневмопідвішуванням і дисковими гальмами. Довжина поїзда – 97 м, конструкційна швидкість – 90 км/год, призначений термін служби – 50 років, загальна його місткість (з урахуванням пасажирів, які стоять) – 1650 осіб.
Передбачено два інклюзивних, спеціально обладнаних місця для пасажирів на колісному кріслі. Рух пасажирів із вагона до вагона вільний – через герметичні переходи (поїзд-«труба»). Герметичні міжвагонні переходи КВБЗ уже понад 10 років застосовує при виготовленні пасажирського рейкового рухомого складу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.