Категорія
Новини
Дата

LinkedIn відправила більшість співробітників у тижневу оплачувану відпустку. Причина – боротьба з вигорянням

1 хв читання

Соцмережа LinkedIn із 5 квітня відправляє співробітників у тижневі оплачувані відпустки. Таким чином, робітники отримають можливість підзарядитися й уникнути вигоряння, зазначила CNN директорка з персоналу LinkedIn Теуіла Хансон.

Ключові факти

  • Роботу продовжить ключова група співробітників, які зможуть взяти вихідні пізніше.
  • Завдяки тому, що у відпустку підуть майже всі співробітники, після повернення до роботи ні у кого не буде «завалів» і відпочинок триватиме трохи довше, впевнена Хансон.
  • Також LinkedIn регулярно проводить внутрішні опитування співробітників, щоб дізнатися, як їхні справи.
  • За словами Хансон, тільки в період пандемії працівники по-справжньому зрозуміли, що таке вигоряння. Щоб запобігти цьому, компанія створила ініціативу під назвою LiftUp! – «дні без робочих зустрічей» і проводить тренінги для менеджерів з проблеми емоційного вигоряння.
  • Після пандемії LinkedIn продовжить працювати в «гнучкому» режимі, поєднуючи дистанційку та офіс.

Контекст

Аби попередити вигоряння співробітників, наприкінці березня керівниця американської фінансова корпорація Citigroup Inc. Джейн Фрейзер заборонила робочі відеодзвінки по п'ятницях, пише Bloomberg з посиланням на внутрішній лист.

Під час дистанційки стираються кордони між роботою і домом, тому працівникам потрібні перерви, заявила вона. Також були введені інші заходи, аби полегшити роботу співробітників, які страждають через дистанційку. Зокрема, запроваджено новий вихідний для всієї компанії – 28 травня став «Днем перезавантаження Citi».

Наприкінці 2020 року Citigroup Inc. надав працівникам можливість взяти 12-тижневий відпочинок у рамках нових пільг після пандемії COVID-19. Співробітники також можуть брати до п'яти додаткових днів відпусток щороку починаючи з 2021-го, пише Bloomberg.

Також популярності набуває ідея скороченого робочого тижня. Зокрема, уряд Іспанії ухвалив пілотний проєкт, який передбачає запровадження в країні чотириденного робочого тижня. Експеримент триватиме три роки, в рамках якого компаніям пропонують фіндопомогу в разі добровільного переведення персоналу на 32-годинний трудовий тиждень зі збереженням зарплати. З грудня 2020 року гігант споживчих товарів Unilever у Новій Зеландії почав тестувати чотириденний робочий тиждень, аби поліпшити ментальний стан співробітників і підвищити їхню продуктивність.

 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд