Данська судноплавна компанія Maersk призупиняє на невизначений термін рух своїх суден у Червоному морі після попадання ракети в контейнеровоз Hangzhou 30 грудня. Про таке рішення йдеться в повідомленні компанії.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- «Після інциденту з судном Maersk Hangzhou, яке відбулося 30 грудня, ми вирішили призупинити всі транзити через Червоне море / Аденську затоку до подальшого повідомлення», – заявила компанія.
- Наразі триває розслідування інциденту. Maersk заявила, що припиняє всі перевезення вантажів через цей район, доки оцінюватиме ситуацію, яка постійно змінюється.
- «У тих випадках, коли це є найбільш доцільним для наших клієнтів, судна змінять маршрут і продовжать шлях навколо мису Доброї Надії», – йдеться в заяві.
Контекст
26 грудня Maersk повідомила, що відновить перевезення в Червоному морі після початку операції Prosperity Guardian для забезпечення свободи навігації та охорони суден у регіоні, яка проводиться міжнародними силами.
Судноплавний гігант Hapag-Lloyd вважає, що шлях Червоним морем все ще занадто небезпечний, його судна продовжать ходити в обхід мису Доброї Надії. Інші великі перевізники – Evergreen Line і MSC Mediterranean Shipping Company – також відмовилися від маршруту через Червоне море.
Обстріл суден, які йдуть через міжнародні води Червоного моря, почастішали в грудні на тлі воєнних дій у Секторі Гази. Удари по цивільних суднах, які нібито повʼязані з Ізраїлем або туди прямують, завдають єменські хусити, які підтримують ХАМАС. Вони використовують ракети та безпілотники.
19 грудня повідомлялося, що єменські хусити взяли на себе відповідальність за удари по танкеру та контейнеровозу, повʼязаним з Ізраїлем, у районі Червоного моря. Обидва судна йшли Баб-ель-Мандебською протокою, що сполучає Червоне море й Аденську затоку Аравійського моря.
Через водний шлях, що зʼєднує Червоне та Середземне моря, проходять від 10% до 15% світової торгівлі й 30% контейнерних перевезень. Це основний торговий маршрут між країнами Азії та Європи.
За даними логістичної компанії Flexport, маршрут навколо Африки може зайняти на 25% більше часу, ніж використання короткого шляху Суецького каналу між Азією та Європою. Такі подорожі коштують дорожче і можуть призвести до підвищення цін для споживачів на все: від кросівок до продуктів харчування та нафти.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.