Категорія
Новини
Дата

Meta поки не планує запроваджувати нову систему модерації в Instagram. Її нещодавно ввели у Facebook

2 хв читання

Корпорація Meta поки що не планує запроваджувати прозорішу систему модерації в соцмережі Instagram, про це ідеться у тексті Forbes. З 23 лютого систему, у рамках якої користувачам детальніше пояснюватиметься причина видалення допису, ввели у соцмережі Facebook.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Компанія вдосконалила систему модерації дописів у соцмережі Facebook – тепер у разі видалення дописів вона детальніше пояснюватиме причини. «Люди краще розумітимуть нашу політику й причини видалення своїх дописів, а потім потенційно зможуть виправити свою поведінку», – сказав Forbes Річард Лаппін, керівник відділу Meta, що відповідає за політику органічного контенту в регіоні EMEA
  • Причиною зміни стало спостереження компанії, що обмеження потенційно вплинули на людей, які не підозрювали, що порушують стандарти Facebook, каже Лаппін. Постійних порушників після сьомого зауваження від Facebook будуть блокувати.  
  • Нововведення не стосується іншої мережі Meta – Instagram. «Я не впевнений, чи буде це реалізовано в Instagram, – коментує Лаппін. – Але як загальна тенденція, це те, до чого ми, безперечно, прагнемо». 
  • Керівник відділу не відповів чітко на питання, чи планує Meta змінювати правила модерації українського сегмента Facebook та Instagram. «Це дійсно складна ситуація, коли ми маємо справу з конфліктом, – каже Річард Лаппін з Meta. – Розуміння контексту подій має вирішальне значення для належного застосування нашої політики».
  • Він додав, що компанія веде постійну взаємодію із зацікавленими сторонами, щоб краще зрозуміти ситуацію, і переконатися, що залишається вірною своєму основному принципу і цінності, — давати людям інструмент самовираження. «Проте ми завжди повинні балансувати це бажання з міркуваннями безпеки», — каже Лаппін.
  • Він також прокоментував рішення Meta у січні 2023 про те, що Facebook та Instagram перестануть блокувати контент про полк «Азов» та розблокують сотні акаунтів українських військових. «Зміна нашої політики, на мою думку, краще відображає контекст ситуації в Україні та надає більше простору для вираження думок, які дійсно важливі для країни», — сказав Лаппін. 

Контекст

З початку повномасштабного російського вторгнення українські користувачі постійно стикаються з «антивоєнною» модерацією в соцмережах. Пов’язані з війною та її наслідками сторінки й дописи у Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn систематично блокуються та видаляються. Однак самі компанії не розкривають точних алгоритмів модерації.

На початку російського вторгнення в Україну Meta створила Центр спеціальних операцій (Special Operations Center). У Meta його називають ще однією лінією захисту від дезінформації, що дає змогу швидше видаляти контент, який порушує стандарти й правила спільноти. Міністерство цифрової трансформації неодноразово заявляло, що працює над подоланням проблеми з блокування постів про війну та російські злочини в Україні, однак наразі чіткого рішення немає.

Наприкінці минулого року Meta повідомила у відповідь на запит Forbes, що в материнської компанії Facebook та Instagram 15 000 рецензентів контенту, з українським працюють українські модератори. Загалом питаннями безпеки в компанії опікуються 40 000 людей. Їхні команди розташовані по всьому світу в різних часових поясах. Для перевірки вмісту постів і скарг користувачів компанія використовує поєднання людської праці та технологій штучного інтелекту (AI). У цих командах працюють носії української мови, які розуміють локальний контекст.

У Meta також стверджували, що кількість скарг не вливає на рішення про видалення контенту. Якщо допис не порушує правил і стандартів соцмережі, навіть велика кількість скарг не призведе до бану.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд