Корпорація Meta поки що не планує запроваджувати прозорішу систему модерації в соцмережі Instagram, про це ідеться у тексті Forbes. З 23 лютого систему, у рамках якої користувачам детальніше пояснюватиметься причина видалення допису, ввели у соцмережі Facebook.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Компанія вдосконалила систему модерації дописів у соцмережі Facebook – тепер у разі видалення дописів вона детальніше пояснюватиме причини. «Люди краще розумітимуть нашу політику й причини видалення своїх дописів, а потім потенційно зможуть виправити свою поведінку», – сказав Forbes Річард Лаппін, керівник відділу Meta, що відповідає за політику органічного контенту в регіоні EMEA.
- Причиною зміни стало спостереження компанії, що обмеження потенційно вплинули на людей, які не підозрювали, що порушують стандарти Facebook, каже Лаппін. Постійних порушників після сьомого зауваження від Facebook будуть блокувати.
- Нововведення не стосується іншої мережі Meta – Instagram. «Я не впевнений, чи буде це реалізовано в Instagram, – коментує Лаппін. – Але як загальна тенденція, це те, до чого ми, безперечно, прагнемо».
- Керівник відділу не відповів чітко на питання, чи планує Meta змінювати правила модерації українського сегмента Facebook та Instagram. «Це дійсно складна ситуація, коли ми маємо справу з конфліктом, – каже Річард Лаппін з Meta. – Розуміння контексту подій має вирішальне значення для належного застосування нашої політики».
- Він додав, що компанія веде постійну взаємодію із зацікавленими сторонами, щоб краще зрозуміти ситуацію, і переконатися, що залишається вірною своєму основному принципу і цінності, — давати людям інструмент самовираження. «Проте ми завжди повинні балансувати це бажання з міркуваннями безпеки», — каже Лаппін.
- Він також прокоментував рішення Meta у січні 2023 про те, що Facebook та Instagram перестануть блокувати контент про полк «Азов» та розблокують сотні акаунтів українських військових. «Зміна нашої політики, на мою думку, краще відображає контекст ситуації в Україні та надає більше простору для вираження думок, які дійсно важливі для країни», — сказав Лаппін.
Контекст
З початку повномасштабного російського вторгнення українські користувачі постійно стикаються з «антивоєнною» модерацією в соцмережах. Пов’язані з війною та її наслідками сторінки й дописи у Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn систематично блокуються та видаляються. Однак самі компанії не розкривають точних алгоритмів модерації.
На початку російського вторгнення в Україну Meta створила Центр спеціальних операцій (Special Operations Center). У Meta його називають ще однією лінією захисту від дезінформації, що дає змогу швидше видаляти контент, який порушує стандарти й правила спільноти. Міністерство цифрової трансформації неодноразово заявляло, що працює над подоланням проблеми з блокування постів про війну та російські злочини в Україні, однак наразі чіткого рішення немає.
Наприкінці минулого року Meta повідомила у відповідь на запит Forbes, що в материнської компанії Facebook та Instagram 15 000 рецензентів контенту, з українським працюють українські модератори. Загалом питаннями безпеки в компанії опікуються 40 000 людей. Їхні команди розташовані по всьому світу в різних часових поясах. Для перевірки вмісту постів і скарг користувачів компанія використовує поєднання людської праці та технологій штучного інтелекту (AI). У цих командах працюють носії української мови, які розуміють локальний контекст.
У Meta також стверджували, що кількість скарг не вливає на рішення про видалення контенту. Якщо допис не порушує правил і стандартів соцмережі, навіть велика кількість скарг не призведе до бану.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.