Міністерство економіки адаптувало до вимог ЄС правила складання, подання заявки, проведення експертизи та міжнародної реєстрації торговельних марок із поширенням на Україну. Відповідний наказ набув чинності 18 вересня. Це сприятиме просуванню продукції українських виробників на європейські ринки під торговельними марками, зареєстрованими за європейськими стандартами, йдеться в повідомленні міністерства.
Деталі
- Нові правила адаптовані до регламентів ЄС та враховують міжнародні та євроінтеграційні зобов’язання України, зокрема за Угодою про асоціацію між Україною та ЄС.
- Правила регламентують: хто має право подати заявку; перелік документів для заявника; процедури подання міжнародних торговельних марок за Мадридською системою реєстрації; особливості проведення експертизи заявок, поданих за національною та міжнародною процедурами.
- Правила врегульовують питання подання електронних заявок та проведення їх експертизи; передбачають реєстрацію торговельних марок – звукові, позиційні, орнаментні, рухові, голографічні, мультимедійні, а також особливості реєстрації кольору та комбінації кольорів; визначають порядок перевірки факту застосування щодо заявника або держави заявника санкцій, а також правові наслідки застосованих санкцій.
Контекст
Торговельна марка – це позначення, яке слугує для вирізнення (ідентифікації) товарів і послуг різних виробників на ринку. Реєстрація торговельної марки надає виключні права на неї. Це означає, що користуватися та розпоряджатися зареєстрованою торговельною маркою може лише її власник. Реєстрація торговельної марки за Мадридською системою (система реєстрації міжнародних торговельних марок, яку адмініструє ВОІВ) допомагає заявникам заощадити гроші й зусилля під час реєстрації своїх торговельних марок в іноземних країнах.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.